رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

بشیریان: محدودیتی برای اعزام دانشجویان دانشگاه فرهنگیان و فنی و حرفه‌ای نیست

16:30 - 13 خرداد 1401
کد خبر: ۴۲۹۷۳۴۳
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
رئیس فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی گفت: سیاست‌های فدراسیون، برون‌سپاری بخشی از فعالیت‌های خود است.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط عمومی فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی؛ هادی بشیریان در مراسم افتتاحیه مسابقات دوومیدانی منطقه یک کشور  پسران کشور که به میزبانی دانشگاه فرهنگیان برگزار شد، با تبریک دهه کرامت و گرامیداشت  سالگرد ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی با قدردانی از میزبانی دانشگاه فرهنگیان در این مسابقات و ابزار خرسندی از برگزاری دوباره حضوری مسابقات ورزشی در سطح دانشگاه‌ها، اظهار داشت: سیاست‌های فدراسیون، برون‌سپاری بخشی از فعالیت‌های خود است.

وی اعزام تیم های ورزشی به مسابقات جهانی، آسیایی و منطقه ای را از مهمترین برنامه‌های پیش‌رو عنوان و تصریح کرد:  نگاه ما در این عرصه، بخشی‌نگری نیست و قطعاً برترین و بهترین دانشجویان که شرایط فنی بالایی دارد به این مسابقات اعزام خواهند شد.

بشیریان خاطرنشان کرد: هیچ محدودیتی برای دانشجویان دانشگاه فرهنگیان و فنی وحرفه‌ای وجود ندارد و می‌توانند دانشجویان خود را به این مسابقات اعزام کنند.

در ادامه انصاری‌راد معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان با اشاره به چالش و سختی ها در  ایام همه‌گیری کووید 19، برای ورزش و تحصیل جامعه به ویژه جوانان و برنامه‌ریزی مسئولان ورزشی برای اجرای برنامه‌های ورزشی در خانه تصریح کرد: در این راستا معاونت دانشجویی و مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه با همکاری سازمان امور دانشجویان کشور برنامه‌های غنی و متنوع فراسازمانی در این دوران برگزار کردند که نتایج اثربخشی رو به دنبال داشت.

رئیس فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی با بیان فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر این که جوانان همیشه ورزش، تحصیل و تذهیب دنبال کنند، خاطر نشان کرد: قطعا برخورداری از این سه مقوله، ما را در همه ابعاد موفق خواهد کرد.

در ادامه بلاغی مدیر امورپردیس‌های استان تهران با اشاره بر اثار فردی و اجتماعی ورزش، گفت: افزایش توانایی جسم، تعادل جسم و روان، طراوت و شادابی فردی، پیشگیری از برخی امراض و آسیب‌ها، از اثرات ورزش بر حوزه فردی است، از آثار اجتماعی ورزش می توان به گسترش روابط اجتماعی، تقویت روح جمعی، افزایش حس همگرایی و مهمتر از همه کاهش آسیب های اجتماعی اشاره کرد.

وی ابراز امیدواری کرد: جوانان عزیزی که همگام با تحصیل در مسیر ورزش گام برداشته‌اند، شاداب، سالم و سرزنده به تحصیل ادامه داده و بتوانید برای ایران عزیز افراد مفیدی باشند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *