افزایش تدابیر امنیتی دولت پاکستان برای حفاظت از عمران خان

16:16 - 26 ارديبهشت 1401
کد خبر: ۴۲۷۰۷۹۸
رسانه های پاکستانی از افزایش تدابیر امنیتی در اطراف اقامتگاه عمران خان، نخست وزیر سابق این کشور خبر می‎دهند.

خبرگزاری میزان - دولت پاکستان روز دوشنبه، دو روز پس از اینکه «عمران خان»، نخست وزیر سابق این کشور عنوان کرد که افرادی قصد ترورش را دارند، تدابیر امنیتی را برای او افزایش داد.

به گزارش «ایندیا اکسپرس»، «عمران خان»، به تازگی گفت که توطئه‌هایی برای ترور او در پاکستان و خارج از کشور طراحی شده است و هشدار داد که اگر اتفاقی برای او رخ دهد، مردم از طریق یک پیام ویدئویی از عاملان آن مطلع خواهند شد.

«عمران خان»، همچنین در جریان تظاهراتی در استان پنجاب پاکستان گفته بود «توطئه ای در راه است تا جان من را بگیرد؛ من از چند روز پیش از این توطئه آگاهی کامل داشتم. توطئه در اینجا و خارج از کشور علیه من در اتاق های دربسته شکل می‎گیرد.»

در همین حال «شهباز شریف»، نخست وزیر پاکستان دو جلسه ارزیابی تهدیدات را با مقام‎های وزارت کشور پاکستان برگزار کرد که پس از آن تصمیم گرفته شد تا امنیت «عمران خان» ارتقاء یابد.

سخنگوی وزارت کشور پاکستان می گوید که 94 افسر امنیتی در اقامتگاه «عمران خان» مستقر خواهند شد که از این تعداد، 22 نفر از پلیس اسلام آباد و 72 نفر از پلیس مرزی خواهند بود؛ علاوه بر این، 26 افسر از خدمات امنیتی و 9 پرسنل نظامی نیز در دسترس خواهند بود.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *