رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

خمپاره‌باران کریدورهای بشردوستانه توسط نیروهای اوکراینی

9:32 - 14 ارديبهشت 1401
کد خبر: ۴۲۵۲۴۹۷
وزارت دفاع روسیه موارد متعددی از خمپاره باران کریدورهای بشردوستانه توسط ملی‌گرایان اوکراینی را ثبت کرده است.

خبرگزاری میزان - روسیه در ماه فوریه، پس از درخواست کمک از سوی جمهوری‌های دونتسک و لوهانسک برای دفاع در برابر حملات اوکراین، عملیات نظامی را در اوکراین آغاز کرد.

روسیه گفته است که هدف از عملیات ویژه خود غیرنظامی کردن و «نازی زدایی» اوکراین است.

به گزارش «اسپوتنیک»، «اولاف شولتز»، صدراعظم آلمان، می‎گوید، فنلاند و سوئد در صورت تصمیم به پیوستن به ناتو می‎توانند روی حمایت آلمان حساب کنند.

کشف اتاق شکنجه در خرسون

نیروهای امنیتی روسیه که در منطقه آزاد شده خرسون فعالیت می‎کنند، یک اتاق شکنجه موقت را کشف کردند که گمان می‎رود نیروهای ارتش اوکراین از آن استفاده می کردند.

جلسه شورای امنیت در موضوع اوکراین

بر اساس برنامه موقت کار شورای امنیت در ماه می، این نهاد سازمان ملل روز پنجشنبه برای بحث در مورد اوکراین تشکیل جلسه خواهد داد.

عدم وجود هیچ مدرکی مبنی بر تخلیه اجباری مردم از ماریوپل به روسیه

«اوسنات لورانی»، هماهنگ‌کننده کمک‌های بشردوستانه سازمان ملل در اوکراین، گفت که هیچ نشانه‌ای مبنی بر تخلیه اجباری مردم از ماریوپل به روسیه ندیده است.

شلیک شش پرتابه به دونتسک

دفتر نمایندگی جمهوری دونتسک (DPR) در مرکز مشترک کنترل و هماهنگی رژیم آتش بس در بیانیه‎ای اعلام کرد، نیروهای اوکراینی شش پرتابه 122 میلی متری را به سمت منطقه «کی‌یف‌اسکای» در دونتسک شلیک کرده‎اند.

خمپاره باران کریدورهای بشردوستانه توسط نیروهای اوکراینی

«میخائیل میزینتسفم، رئیس مرکز کنترل دفاع ملی روسیه، که همچنین فرماندهی ستاد هماهنگی واکنش بشردوستانه روسیه را بر عهده دارد، گفت که وزارت دفاع روسیه موارد متعددی از خمپاره باران کریدورهای بشردوستانه توسط نیروهای اوکراینی را ثبت کرده است.

روسیه: غرب از جنایات جنگی متعدد رژیم کی‌یف چشم پوشی می کند

رئیس مرکز کنترل دفاع ملی روسیه، گفت که غرب با چشم پوشی از جنایات جنگی متعدد رژیم کی‌یف، به همدست تروریست‌ها تبدیل شده است.

تحریم 75 مقام روسیه، دونتسک و لوهانسک توسط استرالیا

بر اساس داده های موجود در وبگاه وزارت خارجه و تجارت استرالیا، این کشور 75 قانونگذار دومای دولتی روسیه و تعدادی از وزرای کلیدی جمهوری های دونتسک و لوگانسک و را در فهرست تحریم ها قرار داده است.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *