حواشی ریاست ایلان ماسک بر توییتر/اعتراضات کارمندان ادامه دارد

12:38 - 11 ارديبهشت 1401
کد خبر: ۴۲۴۹۷۰۷
حواشی ریاست ایلان ماسک بر شبکه اجتماعی توییتر همچنان ادامه داشته و کارمندان این شرکت از نحوه مدیریت جدید انتقاد کردند.

خبرگزاری میزان - یک گزارش نشان می‎دهد «پاراگ آگراوال»، مدیر عامل توییتر، به تازگی در جلسه‎ای شرکت کرد که در آن کارکنان این شرکت خواستار پاسخ به نحوه برنامه‌ریزی مدیران برای انجام مهاجرت جمعی مورد انتظاری که «ایلان ماسک» مطرح کرده، شدند.
به گزارش رویترز، این جلسه پس از آن برگزار شد که مدیر عامل «تسلا» که قراردادی 44 میلیارد دلاری برای خرید این شرکت رسانه اجتماعی امضا کرد، همواره از شیوه‌های تعدیل محتوای توییتر و یکی از مدیران ارشد مسئول تنظیم سیاست‌های توییتر انتقاد کرده است.
مدیران توییتر می‎گویند که این شرکت روزانه کاهش کارکنان را رصد خواهد کرد، اما هنوز برای صحبت درباره تاثیر معامله پیشنهادی خرید «ماسک» بر حفظ کارکنان خیلی زود است.
به گفته منابع آگاه، «ایلان ماسک» در پی متقاعد کردن وام‌دهندگان برای کاهش حقوق هیئت مدیره و مدیران توییتر است، اما کاهش دقیق هزینه‌ها همچنان نامشخص است. یک منبع آگاه می‎گوید که «ماسک» تا زمانی که مالکیت توییتر را به دست نگیرد، درباره کاهش مشاغل، تصمیمی نخواهد گرفت.
یکی از کارمندان توییتر در پرسشی به مدیران توییتر، گفت «من از شنیدن در مورد ارزش سهام‌داران و وظیفه وفاداری خسته شده‌ام؛ نظر صادقانه شما در مورد احتمال بسیار بالای از دست رفتن شغل بسیاری از کارمندان پس از انعقاد معامله چیست؟»مدیران توییتر در این جلسه گفته‎اند که نرخ کاهش کارکنان نسبت به میزان قبل از انتشار خبر علاقه «ماسک» به خرید شرکت تغییری نکرده است.
در روزهای اخیر، «ایلان ماسک» از وکیل ارشد توییتر، که مدت‌هاست در توییتر کار می‌کند و اعتبار زیادی در سراسر «سیلیکون‌ولی» دارد، انتقاد کرده است؛ حمله «ماسک» موجب رگبار آزار آنلاین او شد.
کارمندان توییتر همچنین به مدیران این شرکت گفته‎اند در حالی که این شرکت آماده می‌شود تا در سخنرانی هفته آینده در شهر نیویورک به دنیای تبلیغات بپردازد، بیم آن را دارند رفتار دمدمی مزاج «ماسک» باعث بی‌ثباتی کسب‌وکار توییتر شود و از نظر مالی به آن لطمه بزند.
«سارا پرسونت»، مدیر ارشد مشتریان توییتر، می‎گوید که این شرکت در تلاش است تا به طور مکرر با تبلیغ‌کنندگان ارتباط برقرار کند و به آنها اطمینان دهد «روش خدمات‌دهی ما به مشتریان‌مان تغییر نمی‌کند.»
به گفته شرکت تحقیقاتی Equilar، اگر «آگراوال» در عرض 12 ماه پس از تغییر مالکیت در توئیتر از کار برکنار شود، طبق تخمین 42 میلیون دلار دریافت خواهد کرد.
در این جلسه، «آگراوال» از کارکنان خواست که تحت مدیریت جدید، در آینده انتظار تغییر داشته باشند و اذعان داشت که شرکت می‌توانست در طول سال‌ها عملکرد بهتری داشته باشد.
به گفته وی، «بله، می‌توانستیم کارها را جور دیگر و بهتر انجام دهیم؛ می‌توانستم کارها را جور دیگری انجام دهم؛ به این موضوع خیلی فکر می‌کنم.»
توییتر از اظهار نظر بیشتر خودداری کرد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *