شکایت ترامپ برای بازگشت به توییتر رد شد

10:45 - 17 ارديبهشت 1401
کد خبر: ۴۲۵۵۱۶۰
قاضی کالیفرنیا شکایت دونالد ترامپ را، که به دنبال لغو ممنوعیت حضورش در توییتر بود، رد کرد.

خبرگزاری میزان - یک قاضی ایالت کالیفرنیای آمریکا روز جمعه شکایت دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا را که به دنبال لغو ممنوعیت حضورش در توییتر بود، رد کرد.

به گزارش «هیل»، جیمز دوناتو، قاضی منطقه ای آمریکا، که از سوی باراک اوباما، رئیس جمهور سابق آمریکا نامزد این سمت شده بود، در حکم خود گفت که ادعاهای ترامپ مبنی بر اینکه ممنوعیت توییتر علیه او ناقض متمم اول قانون اساسی آمریکا است، اهمیت چندانی ندارد. او خاطرنشان کرد که این متمم فقط در مورد نقض حقوق توسط دولت اعمال می شود.

دوناتو همچنین گفت که توییتر در هنگام مسدود کردن حساب ترامپ و همچنین چندین متهم دیگر که در این شکایت حضور داشتند، «قاعده تصمیم ایالتی» را دنبال نمی کرد، یعنی به دستور دولت آمریکا این کار را نکرده است.

این قاضی ایالت کالیفرنیا گفت که ترامپ تا 27 ماه می (ششم خرداد) فرصت دارد تا شکایتی اصلاح شده در این رابطه را ارائه کند.

«ایلان ماسک» به تازگی برای خرید توییتر به مبلغ ۴۴ میلیارد دلار به توافق رسید؛ این موضوع او را مسئول میدان عمومی آنلاین می‌کند؛ این موضوع اهرم کنترل دیگری را به کانون قدرت «ماسک» اضافه می‌کند.

حدود ۷ هزار و ۵۰۰ نفر هم در شرکت توییتر فعالیت دارند.

مدیر عامل «تسلا» که قراردادی ۴۴ میلیارد دلاری برای خرید این شرکت رسانه اجتماعی امضا کرد، همواره از شیوه‌های تعدیل محتوای توییتر و یکی از مدیران ارشد مسئول تنظیم سیاست‌های توییتر انتقاد کرده است.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *