برگزاری انتخابات پارلمانی انگلیس در سایه تدابیر شدید امنیتی

16:15 - 18 خرداد 1396
کد خبر: ۳۱۶۹۹۴
انتخابات زودهنگام مجلس عوام انگلیس از ساعاتی پیش در سراسر این کشور در حالی آغاز شده که تدابیر شدید امنیتی در این کشور برقرار است و نیروهای مسلح در شعب اخذ رأی مستقر هستند.
برگزاری انتخابات پارلمانی انگلیس در سایه تدابیر شدید امنیتی
به گزارش گروه بین‌الملل ، انتخابات زودهنگام مجلس عوام انگلیس از ساعاتی پیش در سراسر این کشور در حالی آغاز شده که تدابیر شدید امنیتی در این کشور برقرار است و نیروهای مسلح در شعب اخذ رأی مستقر هستند.

مردم انگلیس با شرکت در این انتخابات 650 نماینده مجلس عوام این کشور را انتخاب می‌کنند و در نهایت حزبی که در این انتخابات اکثریت آراء را کسب کند کابینه را در این کشور تشکیل خواهد داد.

بر اساس نظرسنجی‌های انجام شده پیش از انتخابات رقابت میان حزب حاکم و حزب کارگر شدید بوده است.

«ترزا می» نخست وزیر و از حزب محافظه‌کار انگلیس با انتشار پیامی در صفحه توییتر خود از مردم این کشور خواسته است تا برای «آینده بهتر» به وی رأی بدهند.

ترزا می که در مذاکرات پیش رو در راستای خروج از اتحادیه اروپا به حمایت قاطع پارلمان این کشور نیاز دارد طی ماه‌های گذشته برگزاری انتخابات زودهنگام را درخواست کرده بود.

رسانه‌های محلی انگلیس گزارش دادند که این انتخابات در سایه تدابیر شدید امنیتی برگزار می‌شود و نیروهای امنیتی در سراسر این کشور و به خصوص در شعب اخذ رأی مستقر هستند.

انتخابات انگلیس در حالی برگزار می‌شود که طی روزهای گذشته دو حمله تروریستی در این کشور رخ داده و تهدید تروریستی در این کشور در سطح بالایی قرار دارد.

برخی از رسانه‌ها نیز گزارش داده‌اند که تدابیر امنیتی در شهر منچستر که چند هفته گذشته شاهد حمله تروریستی بوده و ده‌ها تن در سالن کنسرت این شهر در پی حمله عامل انتحاری داعش کشته و زخمی شدند، بسیار شدید است.






ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *