رزمایش نیروهای ایرانی لحن تهدید آمیز مقام‎های جدید آمریکا را تغییر داد

5:00 - 18 بهمن 1395
کد خبر: ۲۷۶۰۲۵
پایگاه «بوستون گلوب» در گزارشی نوشت: وزیر دفاع آمریکا گفته است است که در حال حاضر نیاز به آرایش مجدد نیروهای آمریکایی در برابر تهدید‌های آزمایش موشکی ایران نیست.
رزمایش ایران
به گزارش گروه بین‌الملل ، پایگاه «بوستون گلوب» در گزارشی نوشت: «جیمز ماتیس» وزیر دفاع آمریکا اخیرا اعلام کرده است که در حال حاضر نیاز به آرایش مجدد نیروهای آمریکایی در برابر تهدید‌های آزمایش موشکی ایران نیست. 

در ادامه این گزارش آمده است: ایران در پاسخ به یک هفته تهدید آمریکا و تحریم علیه ایران، رزمایش گسترده‌ای را آغاز کرده است.

بوستون گلوب در ادامه ضمن اشاره به سخنان مقام های کشورمان نوشت: مقام های ایران می گویند که تهدیدهای آمریکا علیه ایران بیهوده است و در صورت بروز خطا از سوی دشمن، موشک‌های ایران بر سر آنان فرود خواهد آمد. 

در این گزارش به نقل از سردار «امیرعلی حاجی‌زاده» فرمانده هوافضای سپاه آمده است: در صورتی که دشمن دست از پا خطا کند موشک‌های ایران بر سر آنها فرود خواهد آمد.

«بوستون گلوب» در بخش دیگری نوشت: جیمز ماتیس که در سفری سه روزه به کره جنوبی و ژاپن سفر کرده، بار دیگر ایران را خطر اصلی برای آمریکا معرفی کرده اما این بار لحن وی کاملا متفاوت بوده است.






ناشناس
|
-
|
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۸
0
0
افرین به نیروی قدرتمندوالهی سپاه که دشمنان حرمین شریفین راترساندند.درود.
یعقوب فرزانه صاحبی
|
-
|
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۸
0
0
از اول ما گفتیم در برابر قدرتهای بزرگ با لبخند نمی شود جلوی آنها وایستاد
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *