آزمایش‎های موشکی ایران ادامه می‎یابد/اقدامات ترامپ علیه تهران بی پاسخ نمی‎ماند

3:25 - 17 بهمن 1395
کد خبر: ۲۷۵۶۶۴
پایگاه دبکا در گزارشی نوشت که ترامپ هفته دوم ریاست جمهوری خود را در حالی پشت سر گذاشت که اقداماتی علیه ایران به اجرا درآورد.
ترامپ و ایران
به گزارش گروه بین‌الملل ، پایگاه دبکا در گزارشی نوشت که دونالد ترامپ هفته دوم ریاست جمهوری خود را در حالی پشت سر گذاشت که تصمیم گرفته است اقدامات ایران در منطقه را کاهش دهد.

در این گزارش نوشته شده است که در پی آزمایش موشک بالستیک از سوی ایران، مایکل فلین مشاور امنیت ملی آمریکا با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرده که ایران را در مرکز توجه قرار داده است.

دبکا در ادامه این گزارش ضمن اشاره به شهرک سازی رژیم صهیونیستی در فلسطین اشغالی، نوشت که دولت ترامپ تاکنون به طور رسمی به این اقدام رژیم صهیونیستی واکنش نشان نداده است.

این پایگاه صهیونیستی افزود: ترامپ در قبال شهرک سازی رژیم صهیونیستی سیاست متفاوت با آنچه که باراک اوباما و جان کری و قدرت‌های اروپایی داشته‌اند، اتخاذ کرده و این در حالی است که دولت اوباما و نیز کشورهای اروپایی این اقدام اسرائیل را نه تنها عامل بنیادی مناقشه فلسطین و این رژیم عنوان کرده بلکه آن را عامل تمامی مشکلات در خاورمیانه دانسته‌اند.

دبکا همچنین افزود: در مقابل این اقدامات ترامپ، ایران واکنش نشان داده و اقدامات تلافی جویانه‌ای را اتخاذ کرده است.

این پایگاه در بخش دیگری ضمن هشدار اقدامات ماجرا جویانه دولت تازه کار آمریکا نوشت: ترامپ قصد دارد با ایران مقابله کند اما این امر برای وی بدون پاسخ نخواهد بود.





ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *