آماده رویارویی با پیکان هستیم/ استقلال پتانسیل شكست پرسپولیس را دارد

14:50 - 24 شهريور 1395
کد خبر: ۲۲۱۰۴۵
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مدافع نفت تهران گفت: بازی سختی مقابل پیكان داریم اما به دنبال سه امتیاز آن هستیم تا همچنان در بالای جدول باقی بمانیم.

میلاد فخرالدینی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی درخصوص وضعیت نفت تهران برای بازی با پیکان بعد از پیروزی مقابل نفت آبادان اظهار داشت:‌ شرایط تیم خوب است و با تمامی نفرات در حال تمرین هستیم. با توجه به برد خوبی که هفته قبل مقابل نفت آبادان به دست آوردیم با روحیه خوبی آماده رویارویی با پیکان هستیم.

وی ادامه داد: پیکان تیم خوبی است و بازیکنان باتجربه زیادی دارد که این مسئله قطعا به سختی‌های بازی ما مقابل این تیم خواهد افزود. تمام تلاش ما این است که این بازی را ببریم و همچنان خودمان را در بالای جدول نگه داریم.

مدافع نفت تهران درخصوص اینکه این تیم می‌تواند همچنان این روند خوبش را ادامه دهد و یکی از بالانشینان جدول باشد، گفت: همه ارکان باشگاه به دنبال این موضوع هستند. در نفت بازیکنان بزرگ و خوب زیاد داریم که در این مدت کوتاه توانایی‌های خودشان را به خوبی نشان داده‌اند. شک ندارم با این تیم و با تداوم این روند می‌توانیم یکی از مدعیان اصلی بالانشینی جدول و حتی قهرمانی باشیم.

وی درخصوص بازی استقلال و پرسپولیس و اینکه نتیجه شهرآورد پایتخت را چطور پیش‌بینی می‌کند، اظهار داشت: بحث پیش‌بینی نیست چون دوست دارم استقلال ببرد. به نظرم تیم استقلال این پتانسیل را دارد که در این بازی هم پیروز شود و هم از بحران عدم نتیجه گرفتن خارج شود. امیدوارم هواداران تیم‌شان را در این مسابقه تنها نگذارند و با حضورشان به نتیجه گرفتن استقلال کمک کنند.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *