نتایج اولیه شمارش آرا تا ساعت 24 اعلام می شود

14:04 - 10 ارديبهشت 1395
کد خبر: ۱۶۶۹۹۶
دسته بندی: سیاست ، عمومی
رئیس ستاد انتخابات استان تهران گفت: تلاش داریم نتایج اولیه شمارش آرا در سه حوزه انتخابیه استان تهران تا ساعت 24 امشب اعلام شود.
نتایج اولیه شمارش آرا تا ساعت 24 اعلام می شودبه گزارش گروه سیاسی ،سید شهاب الدین چاوشی امروز(جمعه) در حاشیه دیدار از بخشداری رودهن از حوزه انتخابیه دماوند و فیروزكوه، طی مصاحبه‌ای اظهار کرد: رای گیری از واجدان شرایط بر اساس قانون تا ساعت 18 عصر امروز ادامه دارد كه در صورت درخواست فرمانداران با موافقت وزیر كشور تمدید می‌شود.
 
معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران افزود: هر چه از زمان آغاز انتخابات می گذرد حضور مردم در شعب رای پررنگ تر می شود و پیش بینی می شود مشاركت واجدان شرایط از عصر امروز (جمعه) گسترده تر شود.

 چاوشی با اشاره به اینكه 17 هزار نفر به عنوان عوامل اجرایی كار برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس دهم را در سه حوزه انتخابیه استان تهران برعهده دارند گفت: 978 شعبه (صندوق رای) برای این سه حوزه انتخابیه پیش بینی شده است.
 
وی خاطرنشان كرد: حدود یك میلیون و 625 هزار نفر واجد شرایط شركت در مرحله دوم انتخابات مجلس دهم در استان تهران هستند.

معاون استاندار تهران افزود: در این مرحله از انتخابات هر داوطلبی كه اكثریت آرا را كسب كند به عنوان منتخب مردم در مجلس آینده حضور پیدا خواهد كرد.

وی با بیان اینكه ستادهای انتخابات، امنیت انتخابات، هیات های بازرسی و نظارت از چند هفته گذشته در استان فعال بوده اند گفت: در این مدت نسبت به تخلفاتی كه صورت گرفته تذكرات لازم داده شد.

رئیس ستاد انتخابات استان تهران افزود: در صورت وقوع هر گونه تخلف در روز انتخابات نیز هیات های اجرایی اقدام های لازم را انجام خواهند داد و پس از شمارش آرا نتیجه رسیدگی خود را اعلام می كنند.

وی خاطرنشان کرد: پس از اعلام نتایج انتخابات فضای رقابت باید جای خود را به همدلی، دوستی و همكاری بدهد و به فرصتی برای پیشرفت كشور تبدیل شود.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *