۱۵۰ زندانی در کلاس‎های نهضت سوادآموزی شرکت کردند

20:30 - 02 اسفند 1394
کد خبر: ۱۳۸۵۶۵
دسته بندی: مجله حقوقی ، عمومی
محمدیاری گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون تعداد ۲۰۰ نفر از زندانیان استان همدان واجد شرایط استفاده از کلاس‎های نهضت سوادآموزی بودند که از این تعداد ۱۵۰ نفر در کلاس‌ها شرکت کردند.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی ، به نقل از روابط عمومی زندانهای همدان،حسن محمدیاری با اشاره به فعالیت‎های نهضت سوادآموزی در زندان‌های استان همدان اظهار کرد: مددجویان زندان‎های استان همدان از ابتدای سال‌جاری تاکنون در کلاس‎های نهضت سوادآموزی در دو دوره سوادآموزی و تحکیم شرکت کردند.

وی گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون تعداد ۲۰۰ نفر از زندانیان استان همدان واجد شرایط استفاده از کلاس‎های نهضت سوادآموزی بودند که از این تعداد ۱۵۰ نفر در کلاس‌ها شرکت کردند.
 
مدیرکل زندان‎های همدان افزود: از این تعداد ۴۵ نفر در دوره سوادآموزی و ۱۰۵ نفر در دوره تحکیم شرکت و مشغول به تحصیل شدند.

وی خاطر نشان کرد: این دوره‎ها در راستای همکاری با آموزش و پرورش در انسداد بی‎سوادی در استان انجام می‎شود که در زندان‎ها نیز مورد استقبال مددجویان قرار گرفته است.

محمدیاری تصریح کرد: فعالیت‎های فرهنگی در زندان باعث می‎شود تا افراد بعد از خروج از زندان با آرامش خیال به آغوش جامعه بازگردند و زندگی آرام و دور از تنشی را داشته باشند.

وی گفت: در راستای سالم‎سازی فضای زندان و آموزش و مهارت‎آموزی به زندانیان فعالیت‎های مختلف فرهنگی، قرآنی، مذهبی و ورزشی و… انجام می‎شود که در پی برنامه‎ریزی برای افزایش این گونه فعالیت‎ها هستیم.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *