رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

ابلاغ 60 مصوبه پیشگیری از جرائم انتخاباتی به دستگاه‌های ذیربط در استان مرکزی

13:50 - 23 بهمن 1394
کد خبر: ۱۳۴۲۴۸
دسته بندی: مجله حقوقی ، عمومی
مدیر پیشگیری اداره وضعی و انتظامی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان مرکزی از ابلاغ 60 مصوبه با موضوع پیشگیری ازجرائم و تخلفات انتخاباتی به دستگاه های ذیربط خبر داد.
«مهدی داودپور» در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ، از  ابلاغ 60 مصوبه با موضوع پیشگیری ازجرائم و تخلفات انتخاباتی به دستگاه های ذیربط در استان مرکزی خبر داد و گفت: در سه ماه اخیر جلسات متعددی در راستای پیشگیری از جرایم و تخلفات احتمالی انتخاباتی در سطح استان مرکزی با حضور مسئولان مربوطه برگزار شده است.

وی ادامه داد: در این جلسات موضوعاتی همچون اطلاع رسانی نسبت به تخلفات انتخاباتی، نحوه بررسی اخبار و گزارشات مربوط به تخلفات انتخاباتی، بررسی و تغییر میزان حساسیت حوزه های انتخاباتی استان، تغییر سیاست‎های مدیریت فرآیند تعقیب و رسیدگی به جرایم انتخاباتی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفته و در نهایت راهکارهای مناسبی جهت پیشگیری از جرایم و تخلفات انتخاباتی و برنامه های نظارتی آن ارائه و تدابیر پیشگیرانه اتخاذ و بالغ بر 60 مصوبه به دستگاه های ذیربط ابلاغ شد.

دادودپور افزود: با توجه به صدور دستورالعمل های متعدد در خصوص پیشگیری از جرائم انتخاباتی و نحوه تعقیب و رسیدگی به جرایم و تخلفات احتمالی و همچنین تصویب قانون جدید در مجلس شورای اسلامی دستگاه قضایی آمادگی کامل در خصوص مواجه با تخلفات و جرایم مربوطه را دارد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: استان مرکزی در سنوات سابق دارای کمترین تخلفات و جرایم انتخاباتی بوده و تدابیر پیشگیرانه لازم جهت برخورد و رسیدگی با تخلفات و جرایم احتمالی این دوره نیز اتخاذ شده است.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *