کمبود نیروی انسانی متخصص دغدغه جدی سازمان پزشکی قانونی است

11:37 - 17 بهمن 1394
کد خبر: ۱۳۱۳۴۸
دسته بندی: مجله حقوقی ، عمومی
شجاعی گفت: علیرغم برخورداری پزشکی قانونی از تجهیزات مطلوب پزشکی و آزمایشگاهی کمبود نیروی انسانی متخصص به ویژه در مناطق محروم دغدغه جدی این سازمان است
«احمد شجاعی» در  جلسه شورای قضایی استان چهارمحال بختیاری که در محل سالن کنفرانس ساختمان جدید اداره کل پزشکی قانونی استان برگزار شد در ارتباط با چگونگی اختصاص بودجه از سوی دولت به قوه قضائیه گفت: دستگاه قضایی به همراه سازمانهای زیر مجموعه قوه قضائیه مشکلات زیادی در تامین اعتبارات و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان دارند.

وی ادامه داد: هرچند که این مسائل می تواند در روتد خدمت رسانی به مردم تأثیر گذار باشد اما با اخذ تدابیر لازم، تعامل و همکاری و تکیه بر اقتصاد مقاومتی می توان بر این مشکلات فائق آمد.

شجاعی در خصوص کمبود نیروی انسانی در قوه قضائیه و به ویژه سازمان پزشکی قانونی گفت: علیرغم برخورداری پزشکی قانونی از تجهیزات مطلوب پزشکی و آزمایشگاهی کمبود نیروی انسانی متخصص به ویژه در مناطق محروم دغدغه جدی این سازمان است که امیدواریم با همکاری و تعامل دولت محترم و مجلس شورای اسلامی این مشکل نیز مرتفع شود.
 
لازم به ذکر است در ابتدای این جلسه سید عبدالله موسوی رئیس کل دادگستری استان چهارمحال بختیاری ضمن عرض خیر مقدم حضور شجاعی و هیأت همراه ایشان به تشریح مسائل و مشکلات موجود در دستگاه قضایی و سازمانهای وابسته به قوه قضائیه در استان پرداخت.
 
همچنین در این جلسه اعضاء شورای قضایی گزارش کوتاه از چگونگی فعالیت دستگاه زیر مجموعه خود را ارائه کردند.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *