تشکیل کمیته قضایی«حمایت از سرمایه گذاران» در استان مرکزی

20:30 - 11 دی 1394
کد خبر: ۱۱۶۱۶۳
دسته بندی: مجله حقوقی ، عمومی
رئیس کل دادگستری استان مرکزی با بیان اینکه حمایت ازسرمایه گذاری داخلی ازماموریت های ویژه قوه قضائیه است از تشکیل کمیته قضایی باعنوان حمایت از سرمایه گذاران وموانع سرمایه گذاری دراستان خبر داد.
به گزارش به نقل از روابط عمومی دادگستری استان مرکزی،حجت الاسلام والمسلمین قاسم عبداللهی ، در چهاردهمین جلسه کمیته قضایی حمایت از سرمایه گذاری داخلی که به میزبانی دادگستری استان مرکزی برگزار گردید،گفت: اولویت اول در تحقق  شعار اقتصاد مقاومتی ،بحث حمایت از تولید و سرمایه گذاری داخلی می باشد .
 
در طی این جلسه مباحث تخصصی در خصوص آلایندگی واحدهای تولیدی در فصل زمستان به لحاظ وارونگی هوا و تاثیر آلایندگی بر سرمایه گذاری و فرار سرمایه ها در استان مرکزی خصوصاً شهر اراک و شهرستان شازند ومباحثی از جمله اینکه تعطیلی واحد های آلاینده چه تاثیری بر اقتصاد و رکود اقتصادی استان خواهد گذاشت توسط کارشناسان مربوطه بررسی و تشریح قرار گرفت واقدامات انجام شده از سوی اداره های ذیربط ، دیدگاه های مسئولان قضایی استان برای جلوگیری از تشدید آلایندگی هوا دراستان مرکزی به خصوص درشهرهای اراک و شازند مطرح ودستورات مقتضی صادر شد.
 
 مباحث معوقات بانکی شرکت های تولیدی و چگونگی تعطیلی خطوط 4 و 5 ایرالکو توسط کارشناسان مربوطه در طی این جلسه مورد بررسی قرار گرفت .
 
 فرشید محمد حسین طاهری،دادستان اراک گفت: آلایندگی ،خود باعث فرار سرمایه و سرمایه گذاری از استان مرکزی شده است
 
وی گفت :واحد های آلاینده می بایست به وظایف و تعهدات زیست محیطی پاییبند باشند تا رشد سرمایه گذاری را در استان مرکزی انشاالله شاهد باشیم.

 انتهای پیام/

 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *