رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

بخشنامه‌های بانک مرکزی توسط بانک‌ها به موقع اجرا نمی شود

22:20 - 11 دی 1394
کد خبر: ۱۱۶۱۱۲
دسته بندی: مجله حقوقی ، عمومی
حبیبی گفت: امیدواریم در وضعیت فعلی اقتصادی کشور که با رکود بی‌سابقه همراه شده، یاریگر فعالان اقتصادی و عرصه تولید و صنعت استان باشیم.
به گزارشبه نقل از روابط عمومی دادگستری استان یزد،محمدرضا حبیبی، در چهارمین نشست کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری یزد اظهار داشت: امیدواریم در وضعیت فعلی اقتصادی کشور که با رکود بی‌سابقه همراه شده، یاریگر فعالان اقتصادی و عرصه تولید و صنعت استان باشیم.
 
وی افزود: مسئولان و مدیران اجرایی استان و همچنین مدیران بانک‌های عامل استان در عرصه حمایت و پشتیبانی از تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران در راستای حمایت از تولید، نقشی اساسی و اثرگذار دارند.
 
رئیس کل دادگستری یزد با تاکید بر اینکه در بسیاری از موارد بانک‌ها بخشنامه‌های بانک مرکزی را اجرا نمی‌کنند، اظهار داشت: در مواردی نیز بانک‌ها مدعی هستند که ابلاغی از بخشنامه‌ها از سوی بانک مرکزی برای آنها نیامده که لازم است در این زمینه دقت‌ نظر بیشتری صورت گیرد تا حقی از کسی ضایع نشود.
 
وی با بیان اینکه مشکلات سال‌های اخیر و شرایط تحمیلی تحریم‌ها بر کشور وضعیت تولید و فعالان این عرصه را با مشکل روبه‌رو کرده است، گفت: برخی اقدامات از حیطه کاری ما خارج است اما تا آنجایی که بتوانیم و موانع قانونی نداشته باشیم، همراهی خواهیم کرد تا مشکلی حل شود و باری از دوش صنایع برداشته شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *