فتنه عظیم 88 با بصیرت مثال‌زدنی مردم خنثی شد

3:50 - 09 دی 1394
کد خبر: ۱۱۵۱۷۰
خبرگزاری میزان-جامعه اسلامی کارگران کشور در بیانیه‌ای فتنه عظیم و همه‌جانبه سال 88 را یکی از خطرناکترین و مهم‌ترین پیچ‌های تاریخی در طول این مدت دانست و اعلام کرد: این فتنه با بصیرت مثال زدنی مردم همیشه در صحنه در نهم دی ماه خنثی شد.
فتنه عظیم 88 با بصیرت مثال‌زدنی مردم خنثی شدبه گزارش گروه سیاسی میزان، جامعه اسلامی کارگران کشور در بیانیه‌ای به مناسبت فرا رسیدن ایام تاریخی 9 دی اعلام کرد: فتنه عظیم و همه‌جانبه سال 88 یکی از خطرناکترین و مهم‌ترین پیچ‌های تاریخی در طول این مدت بود که با بصیرت مثال زدنی مردم همیشه در صحنه در نهم دی ماه خنثی شد.

در ابتدای این بیانیه آمده است: با گذشت نزدیک به 4 دهه از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، این کشور و ملت همواره آزمون‌های بزرگی را پشت سر نهاده‌اند و به حمدالله با رهبری و راهبری داهیانه مقام معظم رهبری همواره سر افراز و پیروز از آنها بیرون آمده‌اند.

جامعه اسلامی کارگران کشور فتنه عظیم و همه‌جانبه سال 88 را یکی از خطرناکترین و مهم‌ترین پیچ‌های تاریخی در طول این مدت دانست و اعلام کرد: این فتنه با بصیرت مثال زدنی مردم همیشه در صحنه در نهم دی ماه خنثی شد.

در ادامه این بیانیه آمده است: در مورد حماسه 9 دی صحبت کردن و نوشتن به همان اندازه شیرین است که صحبت از حماسه‌هایی چون یوم الله 13 آبان و 22 بهمن و … و به همان اندازه ثقیل و سنگین و با عظمت و پرشکوه است چنانکه صحبت در مورد دستاوردهای انقلاب اسلامی در بیش از 3 دهه گذشته. یقینا در این مورد هم مانند سایر موارد می‌توان دست پر توان الهی را که چونان ریسمانی محکم باعث اتحاد و وحدت گردیده حاضر و ناظر دید، که واعتصموا به حبل الله جمیعا و لاتفرقوا.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: جامعه اسلامی کارگران کشور نیز همدوش با سایر اقشار ملت شریف و بصیر ایران اسلامی با گرامیداشت این روز بزرگ از همه آحاد ملت به خصوص قشر زحمتکش و همیشه در صحنه کارگر برای شرکت در مراسمات و گردهمایی های این روز دعوت به عمل می آورد.

جامعه اسلامی کارگران کشور در پایان بیانیه خود اعلام کرد: باشد که موجب سرافکندگی و دلسردی دشمنان داخلی و خارجی این انقلاب گردیده، از شکل گیری و وقوع فتنه ها و دشمنی‌های دیگر جلوگیری نموده و روحیه‌ای مضاعف برای مدافعان حریم ولایت پدید آید.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *