اعطای ماهانه ۷۵۰۰ مورد ملاقات به مددجویان ندامتگاه تهران بزرگ

3:47 - 07 دی 1394
کد خبر: ۱۱۴۵۵۴
دسته بندی: مجله حقوقی ، عمومی
خبرگزاری میزان - مدیر ندامتگاه تهران بزرگ از اعطای ماهانه ۷۵۰۰ مورد ملاقات به مددجویان این ندامتگاه خبر داد.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از اداره زندان‌های استان تهران،  فتحی مدیر مجتمع ندامتگاه تهران بزرگ از اعطای ماهانه ۷۵۰۰موردملاقات به مددجویان مجتمع در ماه های سپری شده از سال ۹۴ خبر داد و افزود: این ملاقاتها در راستای برنامه های کاهش آسیب های اجتماعی و تقویت روحیه مددجویان و با هدف تحکیم بنیاد خانواده اعطاء شده است.سالن ملاقات مجتمع ندامتگاه تهران بزرگ به عنوان بزرگترین زندان استان روزانه پذیرای خانواده مددجویان می باشد و در طی ۹ ماه امسال به طور میانگین ماهانه ۷۵۰۰ملاقات کابینی و حضوری به مددجویان مجتمع اعطا شده است.

مدیر مجتمع در زمینه نوع ملاقات های اعطایی گفت: ملاقات یکی از اهرمهای سازنده و بازدارنده از جرم است که طبق ضوابط وقوانین مندرج در آئین نامه سازمان زندانها هفته ای یکبار به خانواده درجه یک مددجویان به صورت ملاقات کابینی اعطاء می شود. از طرفی دیگر ملاقات حضوری به عنوان یک امتیاز به صورت محدود به مددجویان فعال در عرصه های مختلف فرهنگی در داخل زندان اعطاء می شود تا با خانواده های خود دیدار نمایند.

فتحی ادامه داد: ساختمانهای ملاقات ویژه برای مددجویان متاهل در داخل زندان در حال تجهیز می باشد که در آینده نزدیک به بهره برداری می رسند. این ملاقات ها در مجموع با هدف کاهش ناهنجاریهای ناشی از تحمل حبس و تقویت روابط عاطفی مددجویان با خانواده هایشان اعطا می شود.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *