رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

مسیر پیش بینی شده در قانون، تنها مسیر اعتراض به رد صلاحیت افراد است

11:45 - 06 دی 1394
کد خبر: ۱۱۴۲۱۳
دسته بندی: مجله حقوقی ، عمومی
خبرگزاری میزان- حبیبی گفت : مرجع و مسیر اعتراض به رد صلاحیت در قانون مشخص شده است و اعتراض باید تنها در مسیری که قانون مشخص کرده است صورت بگیرد.
به گزارش،محمدرضا حبیبی در جلسه ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی استان یزد افزود : با هرگونه اقدام غیر قانونی به بهانه اعتراض به رسیدگی به صلاحیت ها با جدیت و طبق موازین قانونی برخورد خواهد شد.
 
 وی خطاب به سخنرانان نشست های تبلیغاتی و انتخاباتی نیز هشدار داد : تنها در تبلیغ توانمندی ها و سیاست های کاندیدای خودشان صحبت کنند و از تخریب دیگران اجتناب نمایند.
 
رئیس کل دادگستری استان از فرمانداران خواست تا هنگام صدور مجوز برای برگزاری جلسات انتخاباتی دقت بیشتری داشته باشند و به برگزار کنندگان این تجمعات توصیه کنند از دعوت سخنرانان مشکل ساز و سخنرانیهای تنش زا در استان خودداری کنند.
 
حبیبی به برگزار کنندگان و سخنرانان تجمعات انتخاباتی توصیه کرد : حول آنچه قانون به شما اجازه داده و در مسیر تبلیغ سیاست ها و توانمندیهای کاندیدای خود صحبت کنند و از هر گونه توهین و تخریب رقبا و یا زیر سوئال بردن نهاد های قانونی و اصول و مبانی نظام جداً پرهیز نمایند.
 
شایان ذکر است سومین جلسه ستاد ویژه پیشگیری و رسیدگی به جرایم و تخلفات انتخاباتی استان یزد با حضور مسئولین انتخاباتی استان اعم از اجرایی و نظارت و امنیتی و اطلاعاتی و انتظامی و روسای حوزه های قضایی  و دادستانهای شهرستانهای استان در محل سالن شهدای هفتم تیر دادگستری شهرستان یزد برگزار گردید . 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *