عزم جدی دستگاه قضا بر اجرای قاطع قانون در برگزاری انتخابات

14:54 - 03 دی 1394
کد خبر: ۱۱۳۳۴۵
دسته بندی: مجله حقوقی ، عمومی
خبرگزاری میزان - حجت الاسلام و المسلمین مظفری بر عزم جدی مجموعه قضایی بر اجرای دقیق و قاطع قانون در تمام مراحل برگزاری انتخابات تأکید کرد.
به گزارش به نقل از واحد اطلاعات و اخبار دادگستری خراسان رضوی، حجت الاسلام و المسلمین مظفری از ستاد استعلامات انتخاباتی دادگستری خراسان رضوی بازدید کرد و از نزدیک بر حُسن اجرای امور در این بخش نظارت و توصیه های لازم در خصوص لزوم رعایت سرعت، دقت و امانتداری در مورد تک تک استعلامات را ارائه کرد.

رئیس ستاد پیشگیری و برخورد با تخلفات انتخاباتی خراسان رضوی بر عزم جدی مجموعه قضایی بر اجرای دقیق و قاطع قانون در تمام مراحل برگزاری انتخابات تأکید و از آمادگی کامل دادگستری و سازمانهای تابعه قوه قضائیه در استان برای انجام وظایف قانونی و نظارتی در فرایند برگزاری انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی خبر داد.

گفتنی است در این بازدید، سید امیر مرتضوی معاون قضایی رئیس کل و رئیس ستاد استعلامات انتخاباتی دادگستری خراسان رضوی توضیحاتی در خصوص اقدامات انجام شده ارائه و بر آمادگی این ستاد در پاسخگویی سریع و دقیق به استعلامات در مهلت قانونی تأکید کرد




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *