بهره برداری از سی‌تی‌اسکن سیار ساخت سپاه در سیستان و بلوچستان

14:53 - 03 دی 1394
کد خبر: ۱۱۳۳۴۱
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
خبرگزاری میزان-سردار اخوان گفت: نخستین دستگاه سی‌تی‌اسکن سیار ساخت سپاه در سیستان و بلوچستان به بهره‌برداری می‌رسد.
بهره برداری از سی‌تی‌اسکن سیار ساخت سپاه در سیستان و بلوچستانبه گزارش گروه سیاسی میزان، سردار سرتیپ دوم پاسدار احمد اخوان فرمانده بهداری نیروی زمینی سپاه در مراسم افتتاح بیمارستان ها‌ی صحرایی که در سالن همایش قرارگاه قدس سپاه زاهدان برگزار شد، اظهار داشت: در 90 بیمارستان صحرایی که تاکنون در سراسر کشور برپا نموده‌ایم 30 میلیارد خدمت به مردم ارائه کرده‌ایم. 

وی با اشاره به اینکه همه نیروها در بیمارستان ها مستقر هستند،گفت: و با دستور وزیر محترم کشور این بیمارستان‌های صحرایی در شهرستان‌های جزینک، هیرمند، میرجاوه، جالق، زرآباد، فنوج، قلعه گنج، سیرکان، کنارک، زرآباد، به صورت ویدئو کنفرانس افتتاح می‌شود. 

سردار اخوان با اشاره به ساخت اولین دستگاه سی‌تی‌اسکن سیار توسط سپاه و بهره‌برداری آن در سیستان و بلوچستان تصریح کرد:بیمارستان فنوج با همکاری دانشگاه علوم پزشکی زاهدان برپاست ودر بقیه بیمارستان‌ها نیروهای متخصص وفوق تخصص نیروی زمینی سپاه به مردم عزیز خدمت می‌کنند. 

وی افزود: تا پایان سال 95 بیمارستان‌های صحرایی برپا شده در سیستان و بلوچستان را به تعداد 43 شهید وحدت می‌رسانیم. 

وی اذغان داشت: نیروی زمینی سپاه توانمندترین سازمان در داشتن سامانه‌های امداد همزمان در کشور است که در مواقع بحران هرجا نیاز باشد ارائه خدمت می‌کند. 

فرمانده بهداری نیروی زمینی سپاه گفت: اهداف استقرار بیمارستان صحرایی افزایش سرعت و دقت در ارائه خدمات پزشکی به مردم با استاندارهای روز علمی، آموزش کارکنان در طول سال، انعکاس شور و حال مردم و امید در وجود مردم، کمک به اجرای آموزش‌های بهداشتی به مردم، افزایش تعامل و کمکهای اجتماعی، تحقق علمی شعار همدلی و همزبانی در سیستان و بلوچستان است. 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *