رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

آرزو می‌کنم موسوی در سیاه‌جامگان آقای گل شود/ بی تجربگی ضربه بزرگی به ما زد

9:00 - 04 دی 1394
کد خبر: ۱۱۲۸۷۸
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
خبرگزاری میزان - کاپیتان تیم فوتبال سیاه‌جامگان گفت: واقعاً بی تجربگی ضربه بزرگی به سیاه‌جامگان زد، البته با تکیه به تجربه کاظمی می‌توانیم نتایج را جبران کنیم.
در مورد بازی روز یک‌شنبه استقلال و سیاه‌جامگان در چارچوب هفته شانزدهم لیگ برتر اظهار داشت: بازی مهمی با استقلال آن هم در تهران داریم امیدوارم که پس از پایان 90 دقیقه توانسته باشیم که 3 امتیاز را بگیریم.

وی در خصوص تغییر و تحولات زیاد در تیم سیاه‌جامگان در نقل‌وانتقالات نیم‌فصل خاطرنشان کرد: بنا به درخواست کاظمی تغییرات زیادی در تیم داشتیم که به نظر من درست بوده. واقعاً بی تجربگی ضربه بزرگی به ما زد، البته با تکیه به تجربه کاظمی می‌توانیم نتایج را جبران کنیم.

کاپیتان تیم فوتبال سیاه‌جامگان در مورد حضور ایمان موسوی در این تیم هم گفت: از ته دل آرزو می‌کنم موسوی تمام بازی‌های نیم‌فصل را بازی کند و آنقدر گل بزند که آقای گل لیگ شود.

عنایتی درباره شرایط تیم فوتبال امید کشورمان پیش از آغاز مسابقات انتخابی المپیک در قطر هم عنوان کرد: تیم امید این دوره خیلی خوب است و کلی بازیکن لیگ برتری دارد، این تیم پشتوانه تیم ملی است و باید به المپیک برود.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *