ضرورت استفاده از ظرفیت همه دستگاه‌ها به منظور برپایی تفریحات سالم

12:38 - 22 آذر 1394
کد خبر: ۱۰۸۷۷۰
دسته بندی: مجله حقوقی ، عمومی
خبرگزاری میزان- حبیبی گفت: باید کمیته‌ای متشکل از حوزه علمیه، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره ورزش و جوانان و تمامی دستگاه‌هایی که ظرفیت برگزاری سرگرمی‌ها و تفریحات سالم برای جوانان را دارند تشکیل شود تا تکلیف حد و مرزهای تفریح سالم در استان مشخص شود.
به گزارش به نقل از روابط عمومی دادگستری یزد، محمدرضا حبیبی در پنجمین  جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم استان یزد اظهار داشت: یکی از راه های کاهش ضرب و جرح عمدی ایجاد تفریحات و سرگرمی های سالم برای جوانان است که باید برای آن برنامه داشت.  

وی تصریح کرد :‌ حد و مرز در انجام کارهای تفریحی و سرگرمی مشخص نیست و این مشخص نبودن حد و مرز باعث ایجاد مشکلاتی می شود که ادارات و نهادهای مربوطه به سمت برگزاری اینگونه مراسم نمی روند .

این مقام قضایی پیشنهاد داد: کمیته ای متشکل از حوزه علمیه، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره ورزش و جوانان و تمامی دستگاه هایی که ظرفیت برگزاری سرگرمی ها و تفریحات سالم برای جوانان را دارند تشکیل شود تا تکلیف حد و مرزهای تفریح سالم در استان مشخص شود. 

حبیبی ابراز داشت : باید کاری کنیم که انرژی جوان از طرق سالم و شرعی تخلیه شود.

رفاهی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری یزد نیز در این جلسه بیان داشت : از 10 اتهام اول استان چهار اتهام مربوط به مظاهر خشونت است و متاسفانه جرم ایراد ضرب وجرح عمدی رتبه سوم در استان را دارد .

در این جلسه که علاوه بر حبیبی ،رئیس کل دادگستری ،دکتر طالبی مدیر کل سیاسی امنیتی استانداری ،قضاوتی دادستان یزد و جمعی از مسئولین ادارات و نهاد های استان حضور داشتند موضوع پیشگیری از ضرب وجرح عمدی به بحث و بررسی گذاشته شد. 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *