مهمترین توقع مردم ، تأمین امنیت است

19:20 - 18 آذر 1394
کد خبر: ۱۰۷۹۱۲
دسته بندی: مجله حقوقی ، عمومی
خبرگزاری میزان-رئیس کل دادگستری استان یزد بحث امنیت را مهمترین توقع مردم از حاکمیت خواند و اظهار داشت: هر فرد در زندگی شخصی و اجتماعی نیازمند امنیت است و مسئولین نظام به عنوان خدمتگذار سعی در تحقق کامل این هدف دارند.
به گزارشبه نقل از روابط عمومی دادگستری استان یزد،محمدرضا حبیبی با بیان اینکه مقوله امنیت همواره مورد توجه دشمن بوده است، افزود: در کشورهایی که استکبار و استعمار را در هدف خود ناکام گذاشته اند ، خدشه به امنیت مهمترین هدفی است که از سوی دشمنان دنبال می شود.

وی امنیت را زمینه ساز جلب اعتماد و حمایت مردم دانست و بیان داشت : مهمترین سرمایه هر نظام و حکومت حمایت مردم است و باید این حمایت مردمی را که در سایه نظام جمهوری اسلامی به دست آمده را قدردان بود و حفظ کرد.

این مقام قضایی به یادآوری حوادث تلخ فتنه 88 پرداخت و گفت : سال 88 تبلور توطئه دشمنان در خدشه به امنیت کشور بود که حوادث تلخ سال 88 را رقم زد.

وی با اشاره به انتخابات پیش رو ، وضعیت استان یزد را مطلوب و بدون مشکل خاص اعلام کرد و اظهار داشت : همدلی مردم و همگرایی مسئولین وضعیت خوبی را برای استان به وجود آورده است که باید در جهت حفظ وضعیت موجود تلاش نماییم .

رئیس کل دادگستری استان یزد با اشاره به تشریح وظایف هر دستگاه در قانون ادامه داد: وظایف هر دستگاه به صورت کامل در چارچوب قانون مشخص شده است اما این به معنا جزیره ای عمل کردن نیست و اگر دستگاهی بخواهد به وظایف خود خوب عمل نماید نیازمند همکاری و تعامل با سایر دستگاه هاست.

حبیبی با بیان اینکه خدمت در نظام اسلامی توفیق است خواستار تکریم ارباب رجوع و احترام به مردم نیز شد و گفت: برخورد با مجرم و قاتل هم باید در دستگاه قضایی ، اسلامی باشد.
در این مراسم ضمن قدردانی از دادستان سابق بافق، محمدسجاد اعتباری به عنوان دادستان جدید این شهرستان معرفی شد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *