دولت توجه جدی به بیکاری فارغ التحصیلان داشته باشد/ دولت با اعمال بسته‌های اقتصادی یخ رکود را بشکند

12:54 - 01 مرداد 1393
کد خبر: ۱۴۹۱
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
خبرگزاری میزان: عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس از رئیس جمهور در خواست کرد تا با اعمال بسته های اقتصادی یخ رکود را شکسته و موجب رونق اقتصاد و اشتغال و افزایش ثروت عمومی جامعه شود.

: عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس از رئیس جمهور در خواست کرد تا با اعمال بسته های اقتصادی یخ رکود را شکسته و موجب رونق اقتصاد و اشتغال و افزایش ثروت عمومی جامعه شود.

به گزارش ، رمضان‌علی سبحانی فر در نشست علنی چهارشنبه یکم مرداد مجلس در نطق میان دستور گفت: از دولت به ویژه شخص رئیس جمهور برای هدایت و راهبری اداره کشور که دراین وضعیت دشوارترین مسئولیت ها تلقی می شود تشکر کرده و آرزو می کنم همانگونه که در مهار سرعت تورم موفق بوده، با اعمال بسته های اقتصادی یخ رکود را شکسته و موجب رونق اقتصاد و اشتغال و افزایش ثروت عمومی جامعه شود.

وی خطاب به رئیس جمهور به معضل بیکاری در کشور اشاره کرد و افزود: یکی از معضلات امروز بیکاری جوانان به ویژه فارغ التحصیلانی است که نیازمند نگاه و توجه دولت یازدهم است.

سبحانی فر تاکید کرد: هم اکنون سرعت بخشیدن به راه اندازی مجتمع فولاد و نیروگاه 500 مگاواتی و پتروشیمی سبزوار می تواند هزاران بیکار جوان و فارغ التحصیلان را به اشتغال وادارد.

این نماینده مردم در مجلس نهم تاکید کرد: موضوع بحران آب و خشکسالی در منطقه موجب رنجش و استیصال مردم شده و لازم است انتقال آب از کشورهای همسایه به ویژه تاجیکستان در دستور سریع دولت قرار گرفته و این درحالی است که حدود 400 روستای استان خراسان و حداقل 70 روستای منطقه با تانکر آبرسانی می شود.

به گزارش خانه ملت، سبحانی فر افزود: از دولت تدبیر و امید می خواهم محصولات کشاورزان را با قیمت مناسب خریداری و با کمک های بلاعوض و تسهیلات ارزان قیمت از شدت مهاجرت و اضطراب آنها بکاهد.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *