حمایت خاص از 100 استاد کمتر از 40 سال برتر کشور

18:10 - 24 آبان 1394
کد خبر: ۹۸۶۲۷
دسته بندی: سیاست ، عمومی
خبرگزاری میزان-معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور گفت: براساس طرح "اساتید سرآمد" 100 استاد برتر و اول کشور که سن آنها کمتر از 40 سال است مورد حمایت خاص قرار گرفته‌اند.
به گزارش گروه سیاسی میزان، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور صبح امروز در مراسم تقدیر از برگزیدگان چهارمین دوره جایزه علامه طباطبایی، اظهار داشت: یکی از نقطه ضعف‌های عمده ما در کشور این است که به طور خاص از افراد خاص و دانشگاه‌های خاص حمایت نمی‌کنیم.

وی با بیان اینکه بنیاد ملی نخبگان به دنبال برطرف کردن این نقطه ضعف است، افزود: بنیاد ملی نخبگان در این مسیر اقداماتی را انجام داده، به شکلی که از خردادماه امسال طرح اساتید سرآمد را شروع کرده است.

معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور گفت: براساس این طرح 100 استاد برتر و اول کشور که سن آنها کمتر از 40 سال است مورد حمایت خاص قرار گرفته‌اند.

ستاری افزود:‌ امیدواریم بتوانیم با حمایت‌های مالی و فرصت‌های مناسب شمولیت این طرح و دامنه آن را بیشتر کنیم، به طوری که آن را در سطح ملی ادامه دهیم و از ظرفیت همه اساتید به عنوان اساتید سرآمد بهره‌مند شویم.

وی با اشاره به اهمیت جایزه علامه طباطبایی گفت: این جایزه مرحله نخبگی است و کسانی به دریافت این جایزه نائل می‌شوند که واقعا نمونه و نخبه‌اند و به عنوان یک فرد نخبه در جامعه مطرح می‌شوند، لذا شما اساتید برجسته جزو افتخارات کشور محسوب می‌شوید.

ستاری در پایان گفت: بنیاد ملی نخبگان در خدمت شماست و امیدواریم با حضور شما بتوانیم مشکلات و مسائلی که کشور گریبان‌گیر آن است را برطرف کنیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *