کشته شدن ۲۲ نیروی عراقی در حمله ائتلاف آمریکایی

18:48 - 05 آبان 1394
کد خبر: ۹۲۰۹۳
خبرگزاری میزان - منابع امنیتی عراق از کشته شدن ۲۲ نفر از نیروهای عراقی و الحشد الشعبی در حمله هوایی ائتلاف ضد داعش تحت رهبری آمریکا در الانبار خبر دادند.
به گزارش گروه بین الملل ، ائتلاف ضد داعش به رهبری آمریکا در عملیات خود علیه مواضع تروریست‎ها در غرب عراق، نیروهای ارتش عراق و بسیج مردمی(الحشد الشعبی» را هدف قرار داد.

یک منبع امنیتی عراق در این باره گفته که جنگنده‎های ائتلاف آمریکایی «نیروهای امنیتی عراق را پس از پیشروی آنها در عملیات ضد داعش پس از پل الجامعه و منطقه الدواجن در اطراف شهر الرمادی مرکز الانبار بمباران کردند.»

این منبع امنیتی که نخواست نامش فاش شود، تاکید کرد که ائتلاف در این حمله هوایی ۲۲ نفر از نیروهای عراقی را که تعدادی از آنها نیروهای الحشد الشعبی بودند، به قتل رساند.

به گفته این منبع امنیتی، همه قربانیان از ساکنان الرمادی بودند که داعش جسد یکی از آنها را در چهارراه خیابان تموز در نزدیکی منطقه البوفراج در مرکز الرمادی آتش زد.

این منبع به خبرگزاری «اسپوتنیک» گفته که «ائتلاف آمریکایی خطوط پیشرفته نیروهای امنیتی را تعیین کرد، اما نیروهای مستقر در خط مقدم که نیروهای پیشرو نامیده می شوند، در پی عقب نشینی داعش وارد محدود مشخص شدند.»

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *