یک روز مرخصی برای زندانیان به ازای حفظ سه صفحه از قرآن مجید

0:00 - 03 آبان 1394
کد خبر: ۹۰۸۶۱
دسته بندی: مجله حقوقی ، عمومی
خبرگزاری میزان - سنجری گفت: زندانیان استان خراسان جنوبی به ازای حفظ هر سه صفحه از قرآن مجید یک روز مرخصی تشویقی می‌گیرند.
یک روز مرخصی برای زندانیان به ازای حفظ سه صفحه از قرآن مجیدبه گزارش به نقل از روابط عمومی زندان مرکزی بیرجند  حجت السلام سنجری رئیس اداره فرهنگی زندانهای استان زندانیان استان خراسان جنوبی به ازای حفظ هر سه صفحه از قرآن مجید یک روز مرخصی تشویقی می گیرند .

وی افزود : جلسه ای با حضور وحدانی نیا معاون فرهنگی رئیس کل دادگستری و نبوی معاون دادستان بیرجند و قاضی ناظر بر زندان شهرستان بیرجند برگزار شد که در این جلسه فعالیتهای قرآنی در زندانهای استان تشریح شد .

وی افزود: در این جلسه مقرر شد در جهت توسعه فعالیتهای قرآنی بین زندانیان به ازای هر سه صفحه حفظ قرآن مجید توسط زندانیان یک روز و به ازای هر جزء قرآن هفت روز مرخصی تشویقی به زندانیان اعطا گردد.

وی همچنین افزود: در جهت توسعه فعالیتهای قرآنی در بین خانواده زندانیان نیز مقرر شد به ازای هر سه صفحه حفظ قرآن توسط خانواده آنها اعم از فرزندان همسر و پدر و مادر زندانیان نیز یک روز مرخصی به زندانی اعطا گردد و به ازای حفظ یک جزء نیز هفت روز مرخصی به زندانی اعطاء خواهد شد .




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *