افزایش بمباران مواضع تروریست ها در سوریه با انهدام 60 هدف

19:51 - 28 مهر 1394
کد خبر: ۸۹۹۳۳
خبرگزاری میزان - پس از3 روز افت شمار بمباران مواضع تروریست ها بویژه داعش در سوریه توسط جنگنده های روسی به علت تحرکات گروه های تروریستی و فرار اعضای آن ها، امروز (سه شنبه) 60 هدف بمباران شد.
به گزارش گروه بین الملل ، ژنرال «ایگور کونا شنکوف» سخنگوی وزارت دفاع روسیه در جمع خبرنگاران اعلام کرد که در 24 ساعت گذشته در جریان 55 پرواز رزمی، 60 هدف عملیاتی نابود شده است که آسیب زیادی به زیرساخت های گروه داعش وارد کرد.

وی با اعلام اینکه پروازهای بمباران مواضع تروریست ها از فرودگاه «حمیمیم» نزدیک لاذقیه صورت گرفته است، افزود: جنگنده های سوخو در استان های حما، لاذقیه، دمشق، ادلب، حلب و دیرالزور تروریست ها را هدف قرار دادند.

از هفته پیش شمار پروازها و عملیات انهدام اهداف تروریستی کاهش یافت که سخنگوی وزارت دفاع روسیه اعلام کرد با توجه به تاثیر نابودی حدود 500 هدف، تروریست ها در حال تغییر موضع یا فرار از پایگاه های خود هستند که تحرکات تروریستی به دقت توسط پهپادها و سامانه های تجسسی رصد خواهد شد و از چند روز آینده با استفاده از اطلاعات جدید، شمار عملیات افزایش خواهد یافت.

مقرهای فرماندهی، انبار تسلیحات و مهمات، پناهگاه های زیر زمینی ، مقرهای آتشباری، پایگاه های پنهانی، کارگاه های تولید مواد منفجره، مراکز ارتباطی و مخابراتی از اصلی ترین اهداف عملیات ضد تروریستی نیروی هوایی روسیه به شمار می رود که با درخواست دولت سوریه انجام می گیرد.

نیروی هوایی روسیه در 22 روز گذشته با انجام صدها پرواز و موشکباری از دریای خزر بیش از 600 هدف گروه های تروریستی بویژه داعش را بمباران کردند که سبب فرار بسیاری از تروریست ها شده است.

انتهای پیام /


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *