آمریکا برای نفوذ به داخل کشور نقاب می‌زند

23:40 - 28 مهر 1394
کد خبر: ۸۹۷۵۵
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
خبرگزاری میزان-وزیر سابق دفاع با اشاره به اینکه تصور دوستی آمریکا با ما نگاهی غلط است، گفت: دشمن ابتدا در ظاهر دشمنی را کمتر کرده و آرام آرام پیش می‌آید.
به گزارشسردار احمد وحیدی صبح امروز در یادواره شهدای اطلاعات و عملیات سپاه کرمانشاه اظهار کرد: دشمن از ابتدای انقلاب به‌ دنبال ایجاد ناامنی در ایران بوده است.

وحیدی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر قرار گرفتن ایران اسلامی در یک پیچ تاریخی ادامه داد: گذر از این پیچ تاریخی در تعیین سرنوشت جهان موثر است.

وی با تاکید بر اینکه آمریکا به‌ دنبال نفوذ به کشور ماست، افزود: باید دشمن را بشناسیم و بدانیم دشمن مکار است.

وزیر سابق دفاع با بیان اینکه بی‌نتیجه ماندن تحریم‌ها و تهدید نظامی دشمن موجب تغییر رویکرد در قبال ایران اسلامی شده است، گفت: نفوذ و ورود دشمن به کشور موضوع مهمی است که نباید از آن غفلت کرد.

رئیس مرکز تحقیقات راهبردی دفاعی تاکید کرد: دشمن ابتدا در ظاهر دشمنی را کمتر کرده و آرام‌آرام پیش می‌آید و به‌دنبال عوض کردن باورهای ما و نوع نگاه مردم و مسئولان است.

وی با اشاره به اینکه تصور این موضوع که آمریکا با ما دوستی دارد، نگاهی غلط و دروغی آشکار است، متذکر شد: آمریکا در یک کلام نمی‌خواهد ایران اسلامی وجود داشته باشد.

وحیدی قیام سیدالشهدا(ع) را موتور محرک تاریخ بیان کرد و یادآور شد: قیام عاشورا به ظهور متصل است و حرکت ملت ایران بر دو بال ظهور و عاشوراست.

این فرمانده ارشد نظامی پیروزی‌های ملت ایران را نشأت گرفته از قیام کربلا برشمرد و گفت: رزمندگان اسلام اعم از شیعه و سنی در تمام دنیا با فرهنگ عاشورایی می‌جنگند.

وی دوری از فرهنگ عاشورا را موجب به‌وجود آمدن گروهک‌های تروریستی تکفیری عنوان کرد و ادامه داد: عاشورا منشاء حرکت‌هایی است که علیه ظلم مبارزه کرده و دارای مضامین مختلف چندبعدی است.

وحیدی درس گرفتن شهدا از قیام امام حسین(ع) را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: ایران اسلامی یک ابرقدرت معنوی است و نظریه‌پردازان مختلف به قدرت نرم ایران اعتراف دارند.

وزیر سابق دفاع قدرت نرم ایران را به برکت قیام عاشورا و پیروی از نهضت سیدالشهدا(ع) عنوان کرد و گفت: هیچ کشوری چنین قدرت معنوی ندارد و این می‌تواند تمام قدرت‌های دنیا را  در هم کوبد.

رئیس مرکز تحقیقات راهبردی دفاعی به شعار نیل تا فرات صهیونیست‌ها قبل از پیروزی انقلاب اشاره کرد و بیان داشت: امروز رژیم جعلی اسرائیل به‌دنبال دست و پا زدن در یک منطقه کوچک است.

وی حمایت ایران از سوریه با تکیه بر فرهنگ عاشورایی، تنها راه جلوگیری از پیروزی تروریست‌ها را منطق عشق و جهاد ذکر کرد و افزود: نقطه مشترک تروریست‌ها ضدیت با ایران اسلامی است.

وحیدی به مواجه بودن انقلاب اسلامی ایران در ابتدا با گروهک‌های تروریستی و شکست خوردن تمام این گروهک‌ها تا سال 61 اشاره کرد و گفت: تمام آشوب‌ها در عراق به‌دلیل وجود گروهک تروریستی داعش است.

رئیس مرکز تحقیقات راهبردی دفاعی خاطرنشان کرد: غرب از ابتدا حامی گروهک‌های تروریستی بوده و این در حالی است که داعیه دفاع از حقوق بشر را هم دارد.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *