رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

عدد 4 را برای پسرانم نشان دادم نه پرسپولیس!

8:09 - 28 مهر 1394
کد خبر: ۸۹۵۵۰
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
خبرگزاری میزان - مهاجم تیم فوتبال سیاه‌جامگان گفت: من 4 پسر دارم که آنها را بیشتر از جانم دوست‌شان دارم.
رضا عنایتی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ،  در مورد حضور فرهاد کاظمی روی نیمکت سیاه‌جامگان گفت: کاظمی نیازی به تعریف و تمجید ندارد. او مربی است که خیلی چالش را دوست دارد. عادت دارد کارهای سخت و نشدنی انجام دهد و به نتیجه برساند. هر تیمی که در سال‌های اخیر در فوتبال ایران به بن‌بست خورده و در آستانه سقوط قرار گرفته با فرهاد کاظمی به لیگ برتر برگشته است. من با شناخت کاملی که از او دارم می‌دانم که در تیم ما هم موفق خواهد بود.

وی افزود: کاظمی در همین مدت کوتاه توانسته از لحاظ روحی و روانی شرایط تیم ما را متحول کند و بازیکنان را آماده نبردهای مهم و بزرگ کند. امیدوارم کاظمی یک بار دیگر در کارش موفق باشد و بتواند سیاه‌جامگان را با بازیکنان جوان و آینده‌‌دار خود موفق کند.»

مهاجم سیاه‌جامگان درباره عدد 4 که یکی دو بار در بازی برابر پرسپولیس آن را با انگشتانش نشان داده، گفت من استقلالی هستم اما هیچ‌وقت به پرسپولیس و هواداران این تیم بی احترامی نمی‌کنم. در چند بازی 4 نشان دادم که دو بار هم مقابل پرسپولیس بود. این عدد 4 را به عنوان کری برای حریف به نمایش نگذاشتم. من 4 پسر دارم که آنها را بیشتر از جانم دوست‌شان دارم. 4 را به یاد آنها نشان می‌دهم و قصدم اذیت کردن پرسپولیسی‌ها نیست.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *