تجهیز نیروهای واکنش سریع نزاجابه مدرنترین سامانه های ضدزره و ضدهوایی/ حضور در دورترین نقاط کشور ظرف 4 ساعت

3:50 - 26 مهر 1394
کد خبر: ۸۸۶۷۷
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
خبرگزاری میزان-جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش از تجهیز نیروهای واکنش سریع این نیرو به مدرنترین سامانه های ضدزره و ضد هوایی خبر داد.
به گزارش گروه سیاسی میزان، امیر کیومرث حیدری جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش با حضور در جمع خبرنگاران در خصوص تشکیل یگان واکنش سریع در این نیرو گفت: این یگان با توجه به تهدیدات متصور در آینده ایجاد شده و یگانی است که هم از نظر نیروی انسانی و هم فناوری‌های دفاعی، قدرت آتش و توان نقل و انتقال منحصر به فرد است و این نیروها می‌توانند در کوتاهترین زمان ممکن، ظرف 4 ساعت به دورترین نقطه مرزی در کشور اعزام و بلافاصله وارد عمل و درگیری شوند.

وی تجهیزات قرارگرفته در اختیار این یگان را منحصر به فرد دانست و گفت: این تجهیزات، در اختیار یگان دیگری نیست که برای مثال می توان به سلاح آرپی‌جی 27 اشاره کرد که در حقیقت یک موشک متحرک است.

وی انواع آموزش‌های مختلف از جمله هلی‌برن، چتربازی، پرش، عملیات در سواحل، کوهستان و ... را ازجمله آموزش‌های افراد حاضر در این یگان عنوان کرد و گفت: این یگان می‌تواند در هر شرایط و در هر مکانی به انجام مأموریت بپردازد و اگرچه در مرکز هستند اما می‌توانند در چهار سوی کشور به عملیات پرداخته و به مدرن‌ترین تجهیزات ضد زره و ضد هوایی نیز مجهزند.

انتهای پیام/


بهرام
|
-
|
۰۶:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۶
0
0
سوییس اولین کشوری بود که تحریمها علیه ایران را لغو کرد و مورد خشم و تهدید آمریکایی ها قرار گرفت این را از آن جهت گفتم که کشور سوییس اسلحه های بسیار دقیق و مدرن تولید میکند که نمونه آن تفنگ زیگ ۵۵۰ SIG 550 هست که از ام شانزده های آمریکایی بسیار بهتر و قدرتمند تره و در سه رده اندازه از نظر طول سلاح تولید میشود و برای نوسازی و تجهیز نیروهای واکنش سریع نزاجا حرف نداره هم از لحاظ برد و هم از نظر دوام و هم از لحاظ وزن کم اسلحه
شکست سکوت
|
-
|
۰۸:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۶
0
0
یا ابالفضل العباس درود بر رزمندگان جان بر کف ارتش ای کاش اسم این گروه ضربتی رو بزارن انعطاف نرم
کاظم
|
-
|
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۶
0
0
فقط ارتش بزرگ قدرتمندمون
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *