لزوم هوشیاری مسئولان نسبت به نفوذ دشمن در پسابرجام

21:40 - 24 مهر 1394
کد خبر: ۸۸۱۶۹
خبرگزاری میزان-امام جمعه برازجان بر لزوم هوشیاری مسئولان نسبت به نفوذ دشمن در پسابرجام تاکید کرد.
به گزارش حجت‌الاسلام حسن مصلح در خطبه‌های امروز نماز جمعه برازجان با توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، اظهار داشت: رعایت تقوا و پرهیزگاری و دوری از گناهان موجبات سعادت دنیوی و اخروی می‌شود.

وی به هفته پیوند اولیا و مربیان اشاره کرد و افزود: موفقیت دانش‌آموزان در گرو همکاری مستمر و ارتباط خانواده با مدرسه است و پدران و مادران باید در قبال فرزندان خود احساس مسئولیت کنند.

امام جمعه برازجان به 26 مهر روز ورزش و تربیت بدنی اشاره کرد و یادآور شد: ورزش از موضوعات مهم در جهان است و امروز باید امکانات و تجهیزات ورزشی در سطح کشور بیشتر از گذشته گسترش یابد.

مصلح خاطرنشان کرد: در اسلام 5 ورزش مورد توجه و تاکید قرار داشته‌اند که تیراندازی، کشتی، اسب‌سواری، شنا و پیاده‌روی از این ورزش‌ها بوده‌اند و باید مسئولان در گسترش این ورزش‌ها اهتمام ورزند.

وی تصریح کرد: ورزشکاران شهرستان دشتستان نیازمند توجه بیشتری هستند و مسئولان و متولیان امور باید در این مسیر گام بردارند.

امام جمعه برازجان با تبریک و تسلیت شهادت سردار اسلام شهید همدانی گفت: این سردار سرافراز اسلام، حبیب انقلاب و مدافع حرم؛ سال‌ها در راستای دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های اسلام مجاهدت کرد و باید راه و یاد این شهید والامقام تداوم یابد.

مصلح به تصویب برجام در مجلس اشاره کرد و اظهار داشت: اکنون که با وجود همه حرف و حدیث‌ها، برجام با تصمیمی ملی تصویب شده است، مسئولان باید مواظب باشند و هوشیاری لازم را در بعد از برجام داشته باشند.

وی یادآور شد: در پسابرجام باید نسبت به تهدیدات و نفوذ دشمن هوشیار باشیم و با همدلی و همزبانی در برابر دشمن بایستیم.

امام جمعه برازجان به تحولات اخیر فلسطین اشاره کرد و گفت: صهیونیست‌ها به دنبال تسخیر کامل مسجدالاقصی هستند ولی فلسطین و مقاومت هرگز تسلیم نمی‌شوند.

مصلح به دیدار رهبر انقلاب با مدیران صدا و سیما اشاره کرد و اظهار داشت: استحاله جمهوری اسلامی و تغییر سیرت با حفظ صورت و سست کردن باور و ایمان مردم از اهداف دشمنان در جنگ فرهنگی است و ملت و مسئولان باید توجه لازم را در این خصوص داشته باشند.

وی همچنین سالگرد ارتحال یار و شاگرد حضرت امام (ره)، آیت‌الله مهدوی کنی را تسلیت گفت.

مصلح در ادامه از استقبال باشکوه مردم و مسئولان دشتستان از ضریح خیمه‌گاه حضرت عباس (ع) تقدیر کرد.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *