مداحان از بدعت‌ و نوآوری در رثای سالار شهیدان(ع) دوری کنند

21:40 - 21 مهر 1394
کد خبر: ۸۷۲۳۷
دسته بندی: سیاست ، گزارش و تحلیل
خبرگزاری میزان- عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه محرم رسانه شیعه است، گفت: مداحان از بدعت‌ و نوآوری در رثای شهیدان(ع) دوری کنند.
به گزارش آیت‌الله نورالله طبرسی پیش از ظهر امروز در همایش یاوران عاشورایی در مجتمع فرهنگی اهل‌البیت (ع) دفتر نماینده ولی فقیه در مازندران، اظهار داشت: محرم رسانه شیعه است و رسانه شیعه یک رسانه عام و فراگیر بوده و مخاطب آن در 5 قاره دنیا جاری و ساری شده است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه استکبار همواره در تلاش برای تخریب افکار حسینی و شیعی ملت ایران است، تصریح کرد: سلطه‌گر جهانی با توطئه‌ها و ترفندهای جدید، سعی در تخریب افکار پاک جوانان این مرز و بوم است.

طبرسی با بیان اینکه ارزش‌های دینی، انقلابی و اسلامی نباید در برهه کنونی با نفوذ دشمن کمرنگ شود، افزود: دشمن می‌خواهد عاشورا را کمرنگ و حضور روحانیت را در مساجد بکاهند، بنابر این در مجالس، محافل و تکایا باید واعظ و خطیب داشته باشیم.

وی با اعلام اینکه مردم ایران با عنصر عشق، شور و شعور حسینی، شهدای والامقامی را تقدیم انقلاب و ارزش‌های اسلامی کردند، گفت: آسیب‌های عزاداری نظیر قمه‌زنی در مراسم ‌هایباید حذف و مداحی‌ها با مضمون و محتوای کیفی باشد.

عضو مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه مداحان از خیال بافی و بدعت‌ها در مداحی دوری کنند، افزود: زمینه گرایش جوانان به مساجد باید افزایش یابد.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *