حجت‌الاسلام سعیدی: الگوگیری از وقایع تاریخی سبب جلوگیری از بروز فتنه‌ در جامعه می‌شود

20:50 - 21 مهر 1394
کد خبر: ۸۷۲۳۵
دسته بندی: سیاست ، گزارش و تحلیل
خبرگزاری میزان- نماینده ولی‌فقیه در سپاه گفت: الگو‌گیری و توجه به وقایع تاریخی در زمان فرزندان حضرت آدم، امت نوح و قوم بنی اسرائیل سبب جلوگیری از بروز فتنه‌ در جامعه می‌شود.
به گزارش حجت‌الاسلام والمسلمین علی سعیدی در کنگره سرداران و 2400 شهید چهارمحال و بختیاری، با بیان اینکه حوادث تاریخ قابل تکرار است، اظهار داشت: مردم نظام جمهوری اسلامی باید مراقب فتنه و فتنه‌گران باشند چرا که فراز و فرود تاریخ بر‌اساس قانون علیت اتفاق می‌افتد.

وی با اشاره به فرمایشات پیامبر اکرم‌(ص) مبنی بر تشکیل 72 فرقه و 73 حزب پس از رحلت ایشان گفت: بر روی تمام پرچم‌های این فرقه‌ها و احزاب جمله لا اله الاالله نوشته شده اما حجت و جلوداری از آن‌ها غیر از آن چیزی است که من معرفی کرده‌ام.

نماینده ولی‌‌فقیه در سپاه پاسدران با اشاره به تاریخ امت‌های پیشین گفت: الگو‌گیری و توجه به وقایع تاریخی در زمان فرزندان حضرت آدم، امت نوح و قوم بنی اسرائیل سبب جلوگیری از بروز فتنه‌ در جامعه می‌شود.

حجت‌الاسلام سعیدی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری گفت: براساس آیات قرآن کریم اگر ملت ایران از راه امام خمینی(ره) فاصله گیرند، سیلی می‌خورند.

نماینده ولی‌‌فقیه در سپاه پاسدران با بیان اینکه باید مشکلات جامعه به صراحت بیان شود، گفت: امروز نظام جمهوری اسلامی در برابر جبهه شرک و کفر قرار دارد و اشتباهات طلاب سبب افزایش مشکلات جامعه و این مهم سبب نگرانی مقام معظم رهبری از میراث امام خمینی(ره) می‌شود.

حجت‌الاسلام سعیدی خاطرنشان کرد: اسلام سَلفی در عربستان، اسلام سکولار در ترکیه، اسلام شیعی افراطی با 2 تحلیل توهین به مقدسات اهل سنت و ترویج عزاداری خشن که سبب ایجاد آسیب در جامعه می‌شود، جبهه‌های کفر و شرک در دنیا هستند.

وی با اشاره به تفاوت عملکرد مسلمانان قبل و بعد از رحلت پیامبر اکرم(ص) افزود: پس از رحلت پیامبر اکرم(ص) مسلمانان به 3 دسته شامل یاران امام علی(ع)، مخالفان امام علی(ع) و میانه‌روها تقسیم شدند.

نماینده ولی‌‌فقیه در سپاه پاسدران گفت: اگر کشور از قدرت، صلابت، هوشمندی، اقتدار و مدیریت رهبری محروم بود، پس از رحلت امام خمینی(ره) و اوایل انقلاب اسلامی در برابر دشمن نمی‌توانست ایستادگی کند.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *