نقش موثر تعیین کننده سردار همدانی در سازماندهی نیروهای مردمی سوریه/ پیکر شهید همدانی ظرف امروز یا فردا به تهران منتقل خواهد شد

13:14 - 17 مهر 1394
کد خبر: ۸۵۵۶۹
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
خبرگزاری میزان-سردار رمضان شریف با بیان اینکه سردار همدانی حامی جدی جبهه مقاومت بودند گفت: بدون شک نقش موثر و تعیین کننده سردار همدانی در سازماندهی نیروهای مردمی سوریه توانست دولت و مردم این کشور را در مقابل تروریست ها تکفیری و حامیان آنها کنند.
به گزارش ، سردار رمضان شریف در گفتگویی با بیان اینکه سردار همدانی حامی جدی جبهه مقاومت بودند گفت: بدون شک نقش موثر و تعیین کننده سردار همدانی در سازماندهی نیروهای مردمی سوریه توانست دولت و مردم این کشور را در مقابل تروریست ها تکفیری و حامیان آنها کمک کند.

وی ادامه داد: سردار همدانی در 4 سال گذشته یکی از برجسته ترین مستشارانی بود که توانست با مشورت های خود نقش موثری را در پیروزی های ارتش سوریه و نیروهای مردمی این کشور علیه تروریست های تکفیری ایفا کند.

سردار شریف با اشاره به نحوه شهادت سردار همدانی گفت: دیشب در جریان یک عملیات در حومه حلب این سردار سرافراز سپاه اسلام در حین ماموریت به شهادت رسیدند و امیدواریم که به برکت خون پاک این سردار محلص و مدافع حرم حضرت زینب(س) در آستانه ماه محرم، ایشان با شهدای کربلا محشور شوند.

وی با اشاره زمان انتقال پیکر شهید همدانی به کشور و مراسم تشییع این سردار رشید اسلام گفت: پیکر مطهر سردار همدانی ظرف امشب یا فردا به تهران منتقل می شود و روز یکشنبه مراسم تشییع پیکر این سردار سپاه اسلام در تهران برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: مراسم تشییع پیکر مطهر سردار همدانی روز دوشنبه در زادگاهش در همدان نیز برگزار می شود و سرداران و مدافعان دوست داران انقلاب اسلامی در مراسم وداع سردار همدانی حاضر می شوند.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *