رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

زوج طلایی والیبال ایران به پیکان پیوستند

16:20 - 07 ارديبهشت 1401
کد خبر: ۸۱۰۲۶۱
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
۲ ملی‌پوش باتجربه تیم ملی والیبال پس از عقد قرارداد با پیکان به تمرینات این تیم برای حضور در جام باشگاه‌های آسیا اضافه شدند.

- رقابت‌های والیبال جام باشگاه‌های آسیا از ۲۵ اردیبهشت ماه به میزبانی شهر تهران برگزار خواهد شد و قرار است دو تیم ایرانی مقاومت شهداب یزد به عنوان قهرمان لیگ برتر و تیم پیکان به عنوان میزبان در این مسابقات حضور داشته باشند.

از همین رو هر دو تیم برای حضوری شایسته و رقابت سخت با تیم‌های قدرتمند قطری و ژاپنی ضمن آغاز تمرینات آماده‌سازی، به شدت دنبال خرید بازیکنان تراز اول و صاحب نام به عنوان یار کمکی در جام باشگاه‌های آسیا هستند.

تیم والیبال پیکان که لقب پرافتخارترین تیم باشگاهی ایران و آسیا را یدک می‌کشد با حضور امیر عطابخش، به عنوان مدیرعامل در نظر دارد با تیمی پرستاره و بین‌المللی پا به این رقابت‌ها بگذارد و حتی در روز‌های اخیر مدیریت این باشگاه خبر مذاکره با ستاره‌های نامدار والیبال در جهان را تکذیب نکرده بود تا شایعات در خصوص احتمال حضور بازیکنانی مانند انگاپت و نیمیر عبدالعزیز رنگ و بوی واقعیت بگیرد.

در همین راستا باشگاه پیکان در نخستین اقدام با سیدمحمد موسوی، سرعتی‌زن باتجربه تیم ملی والیبال را که در فصل جاری برای تیم فنرباغچه توپ می‎‌زد، به خدمت گرفتند و این بازیکن هم قرار است تا پایان جام باشگاه‌های آسیا برای پیکان بازی کند.

با اضافه شدن موسوی به تمرینات پیکان از ۲ روز پیش، صحبت‌های زیادی در مورد پیوستن سعید معروف به این تیم شنیده می‌شد، چراکه زوج طلایی والیبال ایران در دهه گذشته اکثرا ترجیح داده‌اند که در ایران در یک تیم بازی کنند و از آنجایی که این دو در فصل اخیر در تیم فنرباغچه همبازی بودند، سعید معروف هم با عقد قراردادی به تیم پیکان پیوسته است.

البته حضور معروف و موسوی در ایران و تیم پیکان که پس از اتفاقات المپیک به صورت تلویحی قید بازی در لیگ ایران را زده بودند، کمی عجیب بود و شاید انتقال ستاره‌هایی همچون انگاپت و نیمیر عبدالعزیز انگیزه لازم برای بازگشت این دو نفر را فراهم کرده است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *