ارتباط بیش از ۱۱۲ نقطه سراسر کشور با شبکه‌های سراسری برای پوشش راهپیمایی روز قدس

11:02 - 07 ارديبهشت 1401
کد خبر: ۸۱۰۱۶۲
سیمای مراکز استانی رسانه ملی با ۳۳ ویژه برنامه از بیش از ۱۱۲ مکان مختلف، راهپیمایی عظیم روز قدس را به صورت زنده از طریق شبکه‌های استانی و سراسری پوشش می‌دهند.

- طبق اعلام روابط عمومی معاونت امور استان‌های سازمان صدا و سیما، با تدبیر بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره)، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان هر سال به نام روز قدس نامگذاری شده و در این روز، مردم روزه‌دار در ایران و سایر کشور‌ها اقدام به برپایی یکی از بزرگ‌ترین گردهمایی‌های اجتماعی برای حمایت از آرمان قدس شریف و ابراز انزجار و نفرت از جنایات رژیم صهیونیستی می‌کنند.

با توجه به نگاه ویژه جهانیان به مردم ایران در روز قدس و اهمیت پوشش رسانه‌ای گسترده این راهپیمایی در شهر‌های مختلف کشور، شبکه‌های استانی رسانه ملی از مدت‌ها قبل، برنامه‌ریزی برای این کار را شروع کرده و با برگزاری جلسات متعدد و مانور‌های فنی و تدارکاتی، آماده به تصویر کشیدن این حضور همیشه باشکوه شده‌اند.

بر این اساس مقرر شده است ۳۳ ویژه برنامه در ۳۳ مرکز استانی با عناوین مختلف همچون قدس گینه، از نهر تا بحر، جمعه همدلی، سلام بر قدس، جمعه رهایی، زیتون سرخ، قبله اول، قدس لنان، وعده قرن، راه قدس و ویژه برنامه قدس، به صورت زنده و از نخستین ساعات برگزاری راهپیمایی در مراکز و شهر‌های مختلف روی آنتن برود.

بخشی از این برنامه در فضای استودیویی و شامل گفتگو با چهره‌های ورزشی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی استان‌ها، پخش سرود‌ها و نماهنگ‌هایی با محوریت قدس و آزادی قبله اول مسلمین و وله‌های مختلف تصویری است و بخش دیگر، حضور گزارشگران و تصویربرداران مراکز در مسیر‌های از پیش تعیین شده راهپیمایی و گفتگو با اقشار مختلف مردم که در این روز برای حمایت از قدس شریف به خیابان‌ها آمده‌اند خواهد بود.

با برنامه‌ریزی صورت گرفته، ۱۱۲ استودیو و فضای بیرونی شامل حسینیه‌ها، خیابان‌ها، میادین و دیگر مکان‌های اجتماع مردم برای شرکت در راهپیمایی روز قدس، برای برقراری ارتباط زنده سیمای استان‌ها با شبکه‌های سراسری در نظر گرفته شده است.

این ارتباط‌ها در فواصل گوناگون و با شبکه‌های مختلف سراسری صورت می‌گیرد و شبکه «شما» نیز در قاب‌های مشترک، اقدام به پخش آن‌ها می‌کند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *