ارتش بازدارندگی لازم را در سطح نیرو‌های خود ایجاد کرده است

12:36 - 03 ارديبهشت 1401
کد خبر: ۸۰۹۴۳۹
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش گفت: ارتش در راستای اجرای مأموریت‌هایش با اقتدار و موفقیت گام برداشته و بازدارندگی لازم را در سطح نیرو‌های خود ایجاد کرده است.

- به گزارش دفاع پرس، امیر سرتیپ دوم محمدرضا فولادی، رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش در خصوص خدمات ارتش جمهوری اسلامی ایران از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون اظهار داشت: از آنجایی که بدنه سازمانی ارتش مردمی و مکتبی بوده است، از این‌رو ارتش همواره از بدو پیروزی انقلاب پشتیبان و حامی ملت و نظام بوده و این روند تاکنون نیز ادامه دارد.

وی افزود: ارتش در حفظ انقلاب اسلامی و دستاورد‌های آن، از روز نخست تاکنون پای کار بوده است و در دوران دفاع مقدس نیز حضوری مؤثر و مستمر داشته است که همه مؤید مسؤلیت‌پذیری، تکلیف‌محوری و ولایتمداری ارتش جمهوری اسلامی در پاسخگویی به تهدیدات است.

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش خاطرنشان کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران در دوران دفاع مقدس بالغ بر ۴۸ هزار شهید و ۲۱۱ هزار جانباز را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده است و تعداد ۲۷ هزار آزاده را در کارنامه خود دارد.

وی گفت: ارتش در اوایل انقلاب در مقابله با عناصر ضد انقلاب ایستادگی کرد و در دوران دفاع مقدس نیز در کنار برادران سپاه پاسداران، پوزه دشمن را به خاک مالید. امروز نیز ارتش توانسته است، آن بازدارندگی را که مد نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی است در سطح نیرو‌های خود ایجاد کند.

امیر فولادی عنوان کرد: ارتش همواره در راستای اجرای مأموریت‌هایش که همان حفظ استقلال و تمامیت ارضی بوده با اقتدار و موفقیت گام برداشته و افتخارش به این است که از روز نخست تاکنون از فرامین امامین انقلاب تبعیت کرده است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *