بیانیه روابط عمومی ارتش بمناسبت سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

17:25 - 01 ارديبهشت 1401
کد خبر: ۸۰۹۲۷۴
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران بیانیه‌ای را بمناسبت سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صادر کرد.

- بنا به اعلام روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، این نهاد بمناسبت سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بیانیه‌ای صادر کرد؛ که متن این بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن‌الرحیم

وَأَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّةٍ

سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان حضرت امام خمینی (ره) بیانگر درایت، دوراندیشی و تدبیر حکیمانه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی است.

مرور کارنامه پرافتخار سپاه پاسداران انقلاب در طول دوران انقلاب گواه رشادت و فداکاری مردان بلند اندیشه‌ای است که در میدان‌های سخت و دشوار مبارزه با دشمن و صیانت از انقلاب با نثار جان ایستادگی کردند و آلبوم افتخار خود را با نام شهیدان بزرگی همچون همت، باکری، خرازی، کاظمی، باقری، حاج قاسم سلیمانی و صد‌ها شهید والامقام دیگر مزین ساختند.

این نهاد انقلابی با بهره گیری از تجارب ارزشمند فرماندهان دلیر و تکیه بر دانش جوانان متخصص و متعهد خود با تولید تجهیزات بومی و دستاورد‌های ارزشمند موجب تقویت روحیه خودباوری شده است و علاوه بر آن درعرصه‌های مختلف اجتماعی و مردمیاری منشأ خدمات ارزنده‌ای بوده‌اند.

رشد و پیشرفت روزافزون سپاه در عرصه‌های نظامی، تحقیقاتی، پژوهشی و علمی در کنار همراهی، وحدت و همدلی با سایر قوای مسلح از جمله ارتش جمهوری اسلامی ایران که بار‌ها در رهنمود‌های فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی) به آن تاکید شده موجب ارتقای اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شده است.

روابط عمومی ارتش ضمن گرامیداشت این روز بزرگ و ماندگار و ادای احترام به شهیدان، جانبازان و آزادگان آن نهاد انقلابی، توفیقات روزافزون همرزمان عزیزمان در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در اجرای ماموریت‌های خطیر، تحت توجهات حضرت بقیه الله الاعظم (عج) و فرماندهی امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی) از خداوند متعال مسئلت دارد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *