ضرورت توسعه و کیفی‌سازی آموزش با استفاده از فناوری‌های پیشرفته

13:02 - 31 فروردين 1401
کد خبر: ۸۰۹۰۷۴
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
وزیر دفاع گفت: لازم است همسو با دانش روز آموزش مین توسعه یافته و سطح آن ارتقا پیدا کند تا زمینه دستیابی به وسایل مدرن در این حوزه حاصل شود.
- بنا به اعلام روابط عمومی وزارت دفاع؛ امیر سرتیپ محمدرضا آشتیانی با حضور در مرکز مین زدایی وزارت دفاع گفت: لازم است همسو با دانش روز آموزش مین توسعه یافته و سطح آن ارتقا پیدا کند تا زمینه دستیابی به وسایل مدرن در این حوزه حاصل شود.
 
وزیر دفاع در این بازدید ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عزیز مرکز مین زدایی اظهار داشت: کارکنان سلحشور فداکار این مرکز توانستند جهت پاکسازی مین‌های به جا مانده از دوران دفاع مقدس اقدامات ارزشمند و رشادت‌های وصف ناپذیری را ارائه نمایند و شرایط مناسب و ایمنی را برای زندگی و فعالیت‌های روزمره مرزنشینان کشور فراهم سازند.

وی با بیان اینکه هدف ما به صفر رساندن تلفات نیرو‌های مرکز و مردم ساکن در مناطق مین گذاری شده است افزود: برای توسعه و ارتقاء سطح آموزش و به کارگیری وسائل و تجهیزات کارآمد، استفاده بهینه از فناوری‌های پیشرفته به ویژه یافته‌های جدید علمی در حوزه الکترونیک ضروری است.

امیر آشتیانی در پایان این بازدید از مدیران، مهندسان، نیرو‌های فنی- تخصصی و کارکنان مرکز مین زدایی برای برنامه ریزی‌ها و اقدامات هدفمند و شایسته تقدیر و قدردانی کرد.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *