رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

بررسی اصلاح قانون نظام وظیفه عمومی در کمیسیون امنیت ملی

21:03 - 28 فروردين 1401
کد خبر: ۸۰۸۵۱۲
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی از بررسی موضوع اصلاحات در لایحه خدمت وظیفه عمومی خبر داد.

- بنا به اعلام خانه ملت، ابراهیم عزیزی درباره نشست امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت: در جلسه امروز کمیسیون موضوع لایحه اصلاح قانون بکارگیری سلاح توسط ماموران نیرو‌های مسلح در موارد ضروری در دستور کار قرار گیرد و مقرر شد در ادامه کارگروه تخصصی کمیسیون با حضور مسئولان ذیربط موضوعات مربوط به این قانون را بررسی و پیشنهادات دستگاه‌های مربوطه را مورد کارشناسی قرار دهند و پس از آن خروجی این جلسات در صحن و کمیسیون مورد جمع بندی قرار گیرد.

وی افزود: در بخش دیگری از نشست امروز موضوع اصلاح قانون نظام وظیفه عمومی مورد بررسی قرار گرفت و دولت نیز در این خصوص درصدد ارسال لایحه‌ای است و ستاد کل نیرو‌های مسلح نیز پیشنهادات خود را ارائه کرده است.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: پس از این مراحل، ما منتظر خواهیم بود تا دولت لایحه خود را به مجلس ارائه کند و ما آمادگی داریم تا آن را به طور کامل بررسی کنیم.

وی تاکید کرد: به نظر می‌آید لایحه‌ای که ستاد کل از طریق دولت به مجلس تقدیم می‌کند، تامین کننده نیاز جوانان و نیرو‌های مسلح خواهد بود و پاسخگوی بسیاری از قشر جوان خواهد شد و کار کارشناسی خوبی روی آن انجام شده و خدمت وظیفه عمومی را با اصلاحات اساسی تعیین تکلیف خواهد کرد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *