سهراب: اگر فیلم آپارتمانی می‌ساختم حاشیه‌ای وجود نداشت/با «لایه‌های دروغ» توی دل خطر رفتم

12:20 - 29 فروردين 1401
کد خبر: ۸۰۸۴۸۲
کارگردان فیلم «لایه‌های دروغ» گفت: من به جای نشستن در حاشیه امن سینما یک راسته توی دل خطر رفتم و ترجیح دادم یک فیلم اکشن بسازم. شخصا از این تصمیم و محصولی که در نهایت به مخاطب عرضه شد راضی هستم.

رامین سهراب در گفت‌وگو با میزان، پیرامون انتخاب ژانر اکشن برای نخستین تجربه کارگردانی خود گفت: من اگر فیلم اکشن «لایه های دروغ» را نمی ساختم و به دنبال یک فیلم آپارتمانی و بدون دردسر می‌رفتم قطعا این همه حاشیه اطراف فیلم وجود نداشت. 

وی در همین راستا ادامه داد: من به جای نشستن در حاشیه امن سینما یک راست توی دل خطر رفتم و ترجیح دادم یک فیلم اکشن بسازم. شخصا از این تصمیم و محصولی که در نهایت به مخاطب عرضه شد راضی هستم. 

کارگردان فیلم «لایه‌های دروغ» با اشاره به فعالیت خود در هنرهای رزمی اضافه کرد: من نزدیک به سی سال است که ورزش های رزمی انجام می‌دهم، پدر من سالها استاد هنرهای رزمی بود به همین دلیل من از بچگی با این هنر بزرگ شدم و خیلی طبیعی بود که اولین فیلمم هم در همین راستا باشد. 

وی درباره حواشی متعدد پیرامون فیلم «لایه های دروغ» تاکید کرد: از نظر من حواشی بسیار خوب است، فیلمهایی که حاشیه دارند باعث می شوند تا مردم به خاطر کنجکاوی هم که شده آن فیلم را ببینند.

سهراب درباره دلیل ساخت فیلم به دو زبان اضافه کرد: اگر می‌خواستم این فیلم را صرفا در ایران و برای سینمای کشور می ساختم همه بازیگران باید صرفا فارسی صحبت می کردند، تعداد لوکیشن هایمان کمتر بود و البته شاید خرجمان هم کمتر می‌شد اما ما در حال رقابت با سینمای جهان هستیم. 

وی در همین رابطه ادامه داد: رقابت «لایه های دروغ» در سینمای جهان به این گونه است که کل بودجه فیلم من نزدیک به بیست و پنج ثانیه از یک فیلم اکشن هالیوودی مثل جان ویک است که صد میلیون دلار هزینه ساخت داشته است. مطمئن باشید وقتی تهیه کنندگان هالیوودی ببینید که با این بودجه بسیار کم چنین فیلمی ساخته ایم مطمئن باشید اثر بعدی ما بسیار بزرگتر و با کیفیت تر خواهد شد. 

سهراب درباره پخش جهانی فیلم «لایه های دروغ» خاطرنشان کرد: ما برای این فیلم پخش کننده های خوبی در هالیوود و اروپا داریم و قرار است این اثر پخش جهانی بسیار خوبی داشته باشد. 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *