رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

«همه‌چیز همه‌جا ناگهان» شاهکاری تازه در سینمای هالیوود

11:08 - 29 فروردين 1401
کد خبر: ۸۰۸۴۴۱
فیلم سینمایی «همه‌چیز همه‌جا ناگهان» به نویسندگی و کارگردانی دانیل کوان و دانیل شاینرت از جمله آثار شاخص سال جاری میلادی است، فیلمی که در همان روزهای اول تماشا توسط منتقدین بارها ستایش شده است.

- فیلم سینمایی «همه‌چیز همه‌جا ناگهان» به نویسندگی و کارگردانی دانیل کوان و دانیل شاینرت از جمله آثار شاخص سال جاری میلادی است، فیلمی که در همان روزهای اول تماشا توسط منتقدین بارها ستایش شده است. 

این فیلم جشنواره South by Southwest را در ۱۱ مارس ۲۰۲۲ افتتاح کرد و در ۲۵ مارس ۲۰۲۲ توسط A24 اکران بین المللی خود را آغاز نمود. 

در خلاصه داستان فیلم «همه‌چیز همه‌جا ناگهان» آمده است: داستان یک مهاجر سالخورده چینی را روایت می‌کند که وارد یک ماجرارجویی جنون آور می‌شود و این قابلیت را به دست می‌آورد تا در میان جهان‌های مخلف سفر کرده و دیگر نسخه‌های خودش ملاقات کند. این فیلم داستان یک زن چینی آمریکایی (میشل یئو) است که درگیر یک ماجراجویی جنون آمیز میشود و میتواند در مولتی ورس سفر کند!.

«همه‌چیز همه‌جا ناگهان» شاهکاری تازه در سینمای هالیوود

میشل یئو، که هوی کوان، استفانی هسو، جنی اسلیت، هری شوم جونیور، جیمز هانگ و جیمی لی کرتیس در این فیلم به ایفای نقش می پردازند.

میشل یئو کاندیدای بفتای بهترین بازیگر نقش اول زن برای فیلم ببر خیزان، اژدهای پنهان در سال ۲۰۰۰ از جمله بازیگران مطرح آسیایی در سینمای جهان است، وی گران قیمت ترین بازیگر زن سینمای آسیا طی سالهای پیاپی بود. 

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *