پایان تیم‌داری شهرداری ارومیه در لیگ برتر والیبال/ تکلیف بدهی ۲۰ میلیاردی چه شد؟

12:45 - 22 فروردين 1401
کد خبر: ۸۰۷۳۷۹
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
شورای اسلامی شهر ارومیه دستور عدم تیم‌داری باشگاه شهرداری ارومیه در لیگ برتر والیبال را صادر کرد.

- جلسه سرنوشت‌ساز شورای اسلامی شهر ارومیه برای بررسی حضور یا عدم تیمداری باشگاه والیبال شهرداری ارومیه در لیگ برتر سال ۱۴۰۱ امروز (دوشنبه) برگزار شد که در نهایت خروجی این جلسه منجر به ناراحتی هواداران پرشور والیبال در شهر ارومیه شد چرا که اعضای شورای شهر ارومیه به عدم تیمداری باشگاه شهرداری ارومیه در فصل آینده رای دادند.

البته اعضای شورای شهر ارومیه در اظهارات خود اعلام کردند که عدم تیم‌داری شهرداری ارومیه به این معنا نیست که تیمی از ارومیه در لیگ برتر سال آینده حضور نخواهد داشت، زیرا قرار است تیمی با حمایت بخش خصوصی در لیگ برتر ۱۴۰۱ حضور پیدا کند. همچنین قرار است تا جلسه‌ای با مدیران بخش خصوصی علاقه‌مند به تیم‌داری، در صحن شورا برگزار شود تا هر چه سریع‌تر روند آماده‌سازی تیمی برای حضور در سال آینده فراهم شود.

اکنون که باشگاه والیبال شهرداری ارومیه قید تیمداری در لیگ برتر را زده می‌توان حدس زد جدا از ناکامی این باشگاه در کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر با وجود صرف هزینه‌های هنگفت، قطعا بحث بدهی ۲۰ میلیاردی این باشگاه به خانواده تراویسا و بازیکن فنلاندی در کناره‌گیری از لیگ برتر تاثیر زیادی داشته و مطمئنا اقداماتی این چنینی از مسئولان شهری که مدعی پایتخت والیبال در آسیا هستند منجر به خدشه دار شدن چهره والیبال ایران در مجامع جهانی خواهد شد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *