رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

مطهری: بازیکنان تراکتور جانانه جنگیدند/دوست دارم یک تیم و همدل باشیم

23:24 - 07 ارديبهشت 1403
کد خبر: ۴۷۷۰۱۱۷
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مطهری: بازیکنان تراکتور جانانه جنگیدند/دوست دارم یک تیم و همدل باشیم
مربی تیم فوتبال تراکتور گفت: بازیکنان جانانه جنگیدند و اولویت‌مان خوشحال کردن هواداران است.

خبرگزاری میزان - به گزارش رسانه رسمی باشگاه تراکتور، حمید مطهری در نشست خبری بعد از بازی با ذوب‌آهن اصفهان، اظهار داشت: به خاطر درگذشت هوادار عزیزمان، به خانواده ایشان تسلیت می‌گویم. فرزند آن مرحوم امروز به رختکن آمد و دوست داشتیم در این بازی پیروز شده و برد را به آن عزیز از دست رفته تقدیم کنیم.

مطهری با تاکید بر اینکه اولویت‌مان هواداران هستند و برای خوشحالی آنان بازی می‌کنیم، گفت: اینکه آنان امروز خوشحال به خانه‌شان بازگشتند، بسیار خرسندم. بازیکنان در این بازی تمام وجودشان را گذاشته و جانانه جنگیدند. می‌توانستیم در ۹۰ دقیقه کار را تمام کنیم، ولی فشار روی تیم باعث عدم تمرکز بازیکنان شده بود و در زدن ضربات آخر خوب کار نکردیم. من از بازیکنان تشکر می‌کنم، فوق العاده بودند و نشان دادیم یک تیم هستیم.

وی در رابطه با بازی، توضیح داد: بازی پویایی بود و بعد از به ثمر رساندن گل، ذوب‌آهن تغییراتی ایجاد کرد و همان طور که آنالیز کرده بودیم، دقیقاً از همان نقطه گل دریافت کردیم. در ادامه با تعویض‌هایمان توانستیم شرایط بازی را عوض کنیم. هر دو تیم پلن‌های مختلفی در طول بازی داشتند، به حریف هم خسته نباشید می‌گویم.

مطهری در پاسخ به این سوال که چرا تراکتور از ضربات ایستگاهی به خوبی استفاده نمی‌کند؟ بیان کرد: من در دو جلسه تمرینی روی ضربات ایستگاهی کار کرده‌ام. ما هم به ضعف تیم واقف هستیم و سعی می‌کنیم شرایط بهتر شود.

مربی تراکتور در خصوص ادامه مسیر تیم در جام حذفی، بیان کرد: دوست دارم یک تیم و همدل باشیم. اینکه برخی اصحاب رسانه پیراهن تراکتور را پوشیدند، خوشحال کننده بود. هواداران سنگ تمام گذاشتند و این همدلی نیاز است. من دیروز هم گفتم تراکتور همیشه در جام حذفی مدعی بوده و لیگ هم برای ما مهم است و بازی به بازی پیش می‌رویم تا با تقسیم انرژی در هر دو جام موفق شویم.

وی در خصوص تعویض ریکاردو آلوز، گفت: آلوز گرفتگی در عضله ساق پا داشت و برای اینکه مصدوم نشود و او را در بازی با استقلال از دست ندهیم، تعویض کردم. این تغییر تاکتیکی نبود.

وی در رابطه با کیفیت چمن ورزشگاه یادگار امام (ره)، گفت: کیفیت چمن آن چیزی که من برای فوتبال روی زمین و کلاسیک انتظار دارم، نبود. به همین دلیل مُدل بازی را عوض کردم و رو به توپ‌های بلند آوردیم. ذوب‌آهن سازمان دفاعی خوبی داره و منتظر است حریف در پاس کاری اشتباه کند. نمی‌توانستیم روی زمین بازی کنیم؛ چرا که احتمال اشتباه وجود داشت. من توقع بیشتری از چمن ورزشگاه یادگار امام (ره) داشتم. مسولان زحمت می‌کشند و دوست دارم کیفیت چمن بهتر شود تا هواداران بازی روی زمین و زیبایی شاهد باشند.

مربی تراکتور با بیان اینکه به پورحمیدی تبریک ویژه می‌گویم، ادامه داد: پورحمیدی زیر فشار بود و دیشب نیم ساعت با او صحبت کرده و سعی کردم از نظر ذهنی آماده شود. این بازیکن نشان داد لایق دعوت به تیم ملی است و در پنالتی‌ها فوق العاده کار کرد. برای هواداران هم خوشحالم. ما با این برد به شرایط خوب برگشتیم. هنوز کار بزرگی نکرده‌ایم و بازی با استقلال را پیش‌رو داریم. ما تراکتور هستیم و باید روز به روز شرایط‌مان بهتر شود.

مطهری تأکید کرد: هواداران مثل همیشه عاشقانه در روز بازی با استقلال به استادیوم آمده و تیم را تشویق کنند. اگر گل بخوریم هم از تیم حمایت کنند؛ چرا که نتیجه قابل جبران است. من با تیم‌های مختلف به تبریز آمده‌ام، هواداران تراکتور فوق‌العاده هستند، از آنان می‌خواهم بازیکنان را حمایت ویژه کنند و سپاسگزارشان هستم.

وی در پاسخ به این سوال که چرا تراکتور میل به شوت‌زنی نداشت؟ بیان کرد: اگر آمار بازی منتشر شود، بهتر قضاوت خواهیم کرد. چندین شوت زدیم و گلر حریف عملکرد خوبی داشت و در خصوص شوت‌زنی هم برنامه داشتیم.

وی در خصوص قضاوت تیم داوری، گفت: دوست ندارم در این رابطه صحبت کنم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *