رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

واتساپ ویژگی نظرسنجی را به چت گروهی اضافه می‌کند

14:20 - 21 فروردين 1401
کد خبر: ۸۰۷۲۱۰
به زودی در پلتفرم واتساپ می‌توانید نظر افراد را در یک چت گروهی با نظرسنجی ثبت کنید.

_ باشگاه خبرنگاران نوشت: نسخه بتای WhatsApp ۲۲.۸.۰.۷۲ یک ویژگی نظرسنجی برای چت‌های گروهی به دست آورده است. هنگام ایجاد نظرسنجی می‌توانید ۱۲ گزینه اضافه کنید. این نظر سنجی از شکلک‌ها پشتیبانی می‌کند.

به گزارش idownloadblog، توانایی ایجاد نظرسنجی واتساپ در چت‌های گروهی برای اولین بار مشاهده شد، اما اکنون جزئیات جدیدی آشکار شده است. این ویژگی در حال حاضر در بتا WhatsApp نسخه ۲۲.۸.۰.۷۲ موجود است که از طریق برنامه TestFlight اپل در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

در به‌روزرسانی نزدیک می‌توانید یک سوال نظرسنجی سفارشی وارد کنید، سپس تا دوازده پاسخ ممکن را اضافه کنید. پس از ارسال نظرسنجی خود در یک چت گروهی، مردم می‌توانند به پاسخ شما رای دهند. فقط شرکت کنندگان در چت گروهی می‌توانند نظرسنجی شما و نتایج آن را ببینند. البته نظرسنجی فقط در چت‌های گروهی در دسترس است.

همچنین مشخص نیست که آیا واتساپ ممکن است تعداد پاسخ‌ها یا نظرسنجی‌ها را در هر چت گروهی محدود کند. اگر آزمایش به این نتیجه برسد که این ویژگی انتظارات داخلی واتساپ را برآورده نمی‌کند، شرکت می‌تواند آن را به طور کلی حذف کند.

این ویژگی اولین بار توسط WABetaInfo، وبلاگی که به کشف ویژگی‌های منتشر نشده از نسخه آزمایشی WhatsApp برای iOS و Android اختصاص دارد، مشاهده شد. از آنجایی که این ویژگی در دست توسعه است، امکان ایجاد نظرسنجی با برنامه فعلی WhatsApp وجود ندارد. در مورد زمانی که واتساپ این نظرسنجی را در چت‌های گروهی برای همه کاربران بیاورد، ممکن است از چند هفته تا چند ماه طول بکشد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *