رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

بی‌صدا کردن افراد در تماس‌های تصویری؛ قابلیت جدید واتساپ برای کاربران

13:20 - 30 خرداد 1401
کد خبر: ۴۳۲۱۰۰۷
واتساپ قابلیت بی‌صدا کردن افراد در تماس‌های تصویری را برای کاربران در این پلتفرم اضافه کرده است.

خبرگزاری میزان _ آی تی ایران نوشت: واتس‌اپ به تازگی چند قابلیت جدید را به پلتفرم خود اضافه کرده که از میان آنها می‌توان به بی‌صدا کردن افراد در تماس‌های تصویری اشاره کرد. 

این امکان جدید می‌تواند برای بی‌صدا کردن افرادی که فراموش می‌کنند خودشان این کار را انجام دهند‏، و یا در مواقعی که نمی‌خواهید صداهای حاشیه‌ای در حین برقراری تماس‌های تصویری شنیده شود‏، مفید و کاربردی باشد.

اگرچه برخی از اپلیکیشن‌ها همانند زوم و مایکروسافت تیمز این اجازه را به گردانندگان گروه‌ها می‌دهند تا تمامی‌ شرکت‌کنندگان را بی‌صدا کنند، اما معمولا گزینه‌ای که بتوانند به افراد این امکان را داد  تا هر کسی را که بخواهند‏،‏ در حین برقراری تماس، بی‌صدا کنند وجود ندارد.

این ویژگی سطح جدیدی از کنترل تماس‌های تصویری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد که بیشتر برای گروه‌هایی شلوغ و پرسروصدا ایده‌آل خواهد بود.

علاوه بر قابلیت بی‌صدا کردن، ‌واتس‌اپ از عرضه قابلیتی جدید نیز خبر داد که امکان ارسال پیام به افراد خاص در حین برقراری تماس گروهی را فراهم می‌کند. این شبکه اجتماعی همچنین از اضافه شدن بنری جدید به پلتفرم خود خبر داد که اضافه شدن افراد جدید به تماس‌ها را به صورت نوتیفیکیشن نمایش می‌دهد.

اگر خاطرتان باشد واتس‌اپ چند روز قبل از چند قابلیت جدید در زمینه حریم خصوصی پلتفرم خود پرده برداشت که بر اساس‏ آن، کاربر می‌تواند مشخص کند که چه افرادی می‌توانند عکس نمایه، وضعیت و یا آخرین بازدیدشان را مشاهده کنند. 

این قابلیت می‌تواند برای کاربرانی که نمی‌خواهند افراد ناشناس و یا حتی برخی افراد خاص، به اطلاعاتی همچون عکس پروفایل و… دسترسی داشته باشند، مفید باشد. اخیرا نیز واتس اپ، امکانی جدید را برای کاربران اندروید فراهم کرد تا بتوانند تاریخچه چت‌های خود را به آیفون منتقل کنند.

انتهای پیام/

خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *