فروش ۱۰۰ میلیون دلاری «موربیوس» در گیشه هالیوود

10:25 - 21 فروردين 1401
کد خبر: ۸۰۷۰۹۷
فیلم سینمایی «موربیوس» تازه‌ترین تولید کمپانی مارول استودیو توانست طی دو هفته اکران به فروشی معادل ۱۰۰ میلیون دلار دست پیدا کند.

- فیلم سینمایی «موربیوس» تازه‌ترین تولید کمپانی مارول استودیو توانست طی دو هفته اکران به فروشی معادل ۱۰۰ میلیون دلار دست پیدا کند.

فیلم داستان مردی به نام موربیوس را روایت می‌کند که در اداره‌ای مشغول به کار است و از بیماری خونی نادر رنج می‌برد. او تصمیم می‌گیرد که خود را درمان کند، اما طی عملی تبدیل به یک خون آشام می‌شود و داستان رو به تراژدی ترسناک می‌رود.

تولید این فیلم بر عهدهٔ کلمبیا پیکچرز با مشارکت مارول است. این فیلم که در آینده توسط سونی پیکچرز ریلیزینگ توزیع می‌شود، قرار است سومین فیلم در دنیای مرد عنکبوتی از سونی باشد.

کارگردانی این فیلم بر عهدهٔ دنیل اسپینوزا از فیلم‌نامه‌ای نوشتهٔ مت سازما و بارک شارپلس است و در آن جرد لتو در نقش مایکل موربیوس، در کنار مت اسمیت، آدریا آرجونا، جرد هریس، ال مادریگال، تایریس گیبسون و مایکل کیتون ایفای نقش می‌کند. در این فیلم، موربیوس در پی تلاش برای درمان خود بر اثر یک بیماری خونی نادر تبدیل به یک خون‌آشام می‌شود.

پس از اعلام برنامه‌هایی برای خلق دنیای مشترک جدیدی از فیلم‌های با الهام از شخصیت‌های مرد عنکبوتی که با ونوم (۲۰۱۸) آغاز می‌شود، سونی توسعهٔ یکی از فیلم‌ها بر پایهٔ شخصیت موربیوس را آغاز کرد. سازما و شارپلس تا نوامبر ۲۰۱۷ فیلم‌نامه‌ای برای این فیلم نوشته بودند.

لتو و اسپینوزا در ژوئن ۲۰۱۸ به‌طور رسمی به این پروژه ملحق شدند. کار بر روی این فیلم به‌طور جدی در پایان سال با انتخاب بازیگران بیشتر آغاز شد و مدتی بعد مراحل تولید فیلم در فوریهٔ ۲۰۱۹ در لندن کلید خورد. مدتی بعد تأیید شد که مراحل فیلم‌برداری تا ژوئن ۲۰۱۹ به پایان رسیده‌است.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *