فرمانده نهاجا: شهدا با نثار جان خود باعث اعتلای ایران اسلامی شدند

15:12 - 19 فروردين 1401
کد خبر: ۸۰۶۸۵۹
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
فرمانده نیروی هوایی ارتش با حضور در منزل سربازان شهید، علی پورمند و هادی ضمن آرزوی سلامتی و صبر برای خانواده شهدا از آنان به عنوان اسوه‌های صبر و استواری یاد کرد و گفت: همه ما مدیون از جان گذشتگی این شهدای والامقام هستیم که با اهدای جان خود باعث اعتلای ایران اسلامی شدند.
- بنا به اعلام روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی با حضور در منزل سربازان شهید، علی پورمند و هادی اتفاق خواه با خانواده این شهدای والامقام دیدار و گفت‌وگو کرد.

امیر سرتیپ واحدی در این دیدار ضمن آرزوی سلامتی و صبر برای خانواده شهدا از آنان به عنوان اسوه‌های صبر و استواری یاد کرد و گفت: همه ما مدیون از جان گذشتگی این شهدای والامقام هستیم که با اهدای جان خود باعث اعتلای ایران اسلامی شدند.

بنابر این گزارش، سرباز شهید علی پورمند در مرداد ماه ۱۳۶۱ از پایگاه چهارم شکاری دزفول به جبهه‌های حق علیه باطل اعزام و در همان سال در منطقه عملیاتی شلمچه به درجه رفیع شهادت نائل و پیکر پاکش جاوید الاثر شد.

سرباز شهید هادی اتفاق خواه در سال ۱۳۶۹ در حال اعزام به رزمایش امام سجاد (ع) در حین انجام وظیفه و سانحه خودرویی به درجه شهادت رسید.
 
 

برچسب ها: ارتش پهپاد موشک

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *