لیگ کنفرانس اروپا| تساوی پر گل یاران جهانبخش در شب توقف لستر/ آقای خاص در آستانه حذف قرار گرفت

10:47 - 19 فروردين 1401
کد خبر: ۸۰۶۸۱۱
دسته بندی: ورزشی ، اخبار خارجی
دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا با برگزاری ۴ دیدار آغاز شد.

- دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ کنفرانس اروپا شب گذشته با برگزاری ۴ دیدار پیگیری شد که در یکی از مهیج‌ترین بازی‌ها تیم فاینورد در شبی که علیرضا جهانبخش را روی نیمکت داشت میزبان تیم اسلاویا پراگ بود که در پایان این جدال پر گل دو تیم به تساوی ۳ بر ۳ رسیدند تا تکلیف تیم صعود کننده به نیمه نهایی در بازی برگشت در جمهوری چک مشخص شود.

در این دیدار جهانبخش از دقیقه ۷۷ به جای نلسون به زمین آمد. لوئیز سینیسترا در دقیقه ۱۰، مارکوس سنسی در دقیقه ۷۴ و اورکان کوکجو در دقیقه ۸۶ برای فاینورد گلزنی کردند و پیتر اولینیکا در دقیقه ۴۱، ییرا سو در دقیقه ۶۷ و ابراهیم بنجامین در دقیقه ۵+۹۰ گل‌های مهمان را به ثمر رساندند.

در سایر بازی‌ها تیم آیندهوون مهمان لسترسیتی بود که در پایان این بازی توپی از خط دروازه‌ها رد نشد تا دو تیم به تساوی بدون گل برسند.

مارسی در حالی که میزبان تیم پائوک یونان بود توانست با نتیجه ۲ بر یک از سد مهمان خود بگذرد و در آستانه صعود به جمع ۴ تیم نهایی قرار گیرد. جرسون در دقیقه ۱۳ و دیمیتری پایت در دقیقه ۴۵ برای مارسی گلزنی کردند و عمر القدوری در دقیقه ۴۸ تنها گل پائوک را زد.

تیم آس رم در المپیکو میزبان تیم ناشناخته بودو گلیمت نروز بودند و در حالی که شاگردان آقای خاص با گلزنی لورنزو پلگرینی در دقیقه ۴۰ از مهمان خود پیش افتادند، اما در نیمه دوم این تیم نروژی با کامبکی تماشایی و گلزنی اولریک سالتنس در دقیقه ۵۶ و هوگو وتلسن در دقیقه ۸۹ موفق شد با نتیجه ۲ بر یک از سد رم بگذرد تا یک بار دیگر پس از پیروزی ۵ بر صفر در دور گروهی از سد تیم پایتخت‌نشینی ایتالیا بگذرند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *